زعفران طبس فراموش از سهم اعتبارات سرمازدگی

اینجا اگر آب انتقالی به طبس در شهرهای نماینده توزیع شود مشکلی نیست اما در زمان اعتبارات طبس دقیقا کجاست؟

به گزارش طبس نیوز، دکتر امیرحسنخانی گفت: چرا باید اعتباری که برای ۳ شهرستان مصوب شده است در کل استان تقسیم شود.

دکتر محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در همایش شکرانه حضور در روستای نرم از توابع بخش آیسک شهرستان سرایان گفت: در حالی که ما در شهرستان طبس مورد اعتراض قرار گرفتیم که چرا طبس سهمی از این اعتبارات ندارد اعلام کردیم این تسهیلات و اعتبارات با اولویت سه شهرستان فردوس، سرایان و بشرویه و ویژه سرمازدگی محصولات انار و زعفران است شهرستان طبس که انار و زعفران نداشته و سرمازدگی در آن جزئی بوده است.

وی افزود: این اعتبار ویژه زعفران و انار بوده و خاص این ۳ شهرستان مصوب شده بود ولی الان آن را توزیع نمی کنند و می خواهند به آن ناخنکی بزنند و به جاهای دیگر بدهند .

به گزارش طبس نیوز، در حالی دکتر امیرحسنخانی میگویند طبس انار و زعفران نداشته که رییس جهاد کشاورزی طبس از بیشترین خسارت سرما به بخش کشاورزی طبس را در محصول 《زعفران》 اعلام کرد که بیش از ۵۵ درصد و مبلغی بالای ۳۴ میلیارد ریال است.

آقای نماینده، مردم طبس ناخنک به جایی نمیزنند بلکه حق خود را میخواهند.

خشکسالی های ۱۹ساله که بر سر دامداران و کشاورزان طبسی آمده و سرمازدگی و این همه خسارات یک طرف و شکستن دل این عزیزان طرف دیگر.

سوال اینجاست آمار و اطلاعات انگار به دستتان نرسیده که میفرمایید طبس انار و زعفران ندارد!

آقای نماینده چه خبر از خط انتقال آب طبس❓ خط انتقال آب طبس که قرار است فردوس و بشرویه و سرایان نیز به این طرح اضافه شوند.

گرچه مردم طبس در این مورد اعتراضی ندارند و خوشحال هم میشوند که شهرهای دیگر نیز از این طرح بهرمند شود.

اما!

آیا در خط انتقال آبی که برای شهرستان طبس مصوب شده و قرار است در جاهای دیگر نیز توزیع شود حجم لوله های آن بزرگتر شده که بتواند حجم آب بیشتری را منتقل کند.

یا مستقیم از طبس و از حق طبسی ها قرار است در سه شهر حوزه انتخابی نماینده منتقل شود❓❓

اینجا اگر آب انتقالی به طبس در شهرهای نماینده توزیع شود مشکلی نیست اما در زمان اعتبارات طبس دقیقا کجاست؟

2 دیدگاه دربارهٔ «زعفران طبس فراموش از سهم اعتبارات سرمازدگی;

  1. ببینید علت چیست که هیچ کس دلش برای طبس نمی سوزد حتی نماینده این ضعف مسولین را می رساند

  2. ای اقا در سال ۱۳۸۶ تمام نخیلات و کل کشاورزی منطقه حلوان از بین رفت و به هیچ کس خسارتی پرداخت نگردید حالا شما منتظر چه هستید ؟.بالاترین میزان خسارت متعلق به ما بود و از ان زمان هم ما املاکمان را ول کردیم و خسارتی هم پرداخت نشد .و با بی درایتی مسئولین وقت مردم از کار کشاورزی و نهالکاری زده شدند وامید است خداوند کسانی را که مسبب عدم پرداخت خسارت شدند به بلای دنیا و اخرت گرفتار سازد.بارها در صدد بر امدیم تا فیلم صحرا ی روستای حلوان را قبل و بعد از سرمازدگی به کمیسیون عمران بفرستیم اما چون امیدوار به پاسخگویی نبوده و نیستیم از این تصمیم صرف نظر کردیم .و چه خوب گفته اند :گوش اگر گوش تو و ناله اگر نالهء من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. (محمد باقر شیبانی فرزند مرحوم علی اکبر شیبانی ) .ضمن اینکه باسیاست یکپارچگی مزارع ، کل صحرا و خاک حاصلخیز انرا ویران کردند و با تقسیم نا عادلانه و واسپاری این امر به دست افراد غیر خدوم و غیر خبره و خرده مالک و مالک جزء ،بودجه انرا هم افت و ریز کردند و معلوم نشد چه کارش کردند اما ناراضیان و صدمه دیده ها ،پرونده های زیادی را روی میز دادگستری تلمبار کردند تا از این طریق کسانی که حقشان پامال شده است به حقشان برسند اما هنوز نارضایتیها وجود دارد که وجود دارد. ما به سهم خویش انها را به خدا واگذار کردیم و انتظار عدالت از اینها را هم نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =