مسابقات قرآنی خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام

امام جمعه طبس گفت: مسابقات بین المللی، کشوری و استانی تاثیرات مهمی از جمله خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه شیعه و ایرانیان دارد.

به گزارش طبس نیوز،  امام جمعه طبس گفت: تلاش و فعالیت مسئولان برای برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف قابل تقدیر است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در خصوص برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن استانی اوقاف ضمن تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی جهت انجام دوباره این اتفاق مبارک در طبس گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران توجه به کلام وحی و آثار آن در جامعه و زندگی مردم است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: مسابقات بین المللی، کشوری و استانی تاثیرات مهمی از جمله خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه شیعه و ایرانیان دارد.

وی تصریح کرد: یکی از توطئه های دشمنان علیه شیعیان و ایرانیان این است که می گویند ایرانیان به قرآن توجه ندارند و یا قرآنی که می‌خوانند غیر از قرآن دیگر مسلمانان است و انجام این مسابقات در سطوح عالی پاسخی در جهت خنثی کردن این توطئه ها خواهد بود.

امام جمعه طبس از مسئولان شهرستان خواست تا در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات بکوشند چرا که برگزاری این برنامه قطعا برای استان و همچنین شهرستان برکات بسیاری خواهد داشت.

وی با اشاره به وصیت نامه عبادی_ سیاسی امام خمینی (ره) گفت: تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی بر اهمیت گذاشتن به قرآن در وصیتنامه ایشان مشهود است. ایشان فرمودند قران مهجور واقع نشود و در زندگی مردم حضور داشته باشد.تلاوت قران و عمل به قران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش و سایر رشته ها افزود: اهمیت ورزش بر هیچکس پوشیده نیست لذا انتظار می رود در مسابقات قرانی نیز مانند مسابقات ورزشی از نفرات برتر و قهرمانان آن به خوبی تجلیل شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به وصیت امیر مومنان به امام حسن(ع) و امام حسین (ع) نسبت به اهمیت قران ” الله الله فی القرآن، فلا یسبقکم الی العمل به احد غیرکم” خدارا خدارا که به قران توجه کنید، مبادا کسی به عمل کردن بدان از شما سبقت جوید، قرآن را «قانون اساسی» خواند و بار دیگر توجه مسئولان را به این امر جلب و از آنان خواست به قرآن و عمل به آن در جامعه بیشتر توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 3 =