اگر مطالبه جایگزین حاشیه شود تمام مشکلات حل می‌شود

نماینده محترم مردم طبس، فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی گزارش داد: اکنون وقت آن است که تمامی افراد، در هر مقام وجایگاهی واز هر تفکر وسلیقه‌ای، در کنار یکدیگر برای مشکلات شهر آستین ها را بالا بزنند که البته این امر زودتر از این ها باید صورت می‌گرفت.

به گزارش طبس نیوز، دکترامیرحسنخانی، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه وسرایان در مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی خطاب به مردم طبس نوشت:

اینجانب به عنوان نماینده حوزه بزرگ طبس، فردوس وبشرویه؛ درطی ۱۴ ماه از حضورم در مجلس شورای اسلامی، حدود ۲۰ سفر کاری به شهرستان طبس داشته ام که حاصل این سفرها، آوردن چند تن از وزیران، معاونان وزیر و دیگر مسئولان بلند پایه(رئیس کمیته امداد کشور، رئیس ستاد دیه کشور، وزیر بهداشت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیرصنعت، معدن تجارت، آقای ملاصالحی مدیرکل مرکز اصلاح نژاد دام کشور) ونیز پیگیری مشکلات ومسائل شهرستان درتهران پس از اطلاع از شرایط بوده است.

در آینده نزدیک طبس میزبان میهمان ویژه علمی-فناوری خواهد بود و یقینا اینگونه سفرها تداوم خواهد داشت، تنها هدف بنده نیز، رفع مشکلات و توسعه طبس می‌باشد.

مسائل و مشکلات شهرستان طبس، با توجه به وسعت زیاد آن و همچنین ضعف مدیریت در بعضی بخش‌ها؛ چه در گذشته و چه در حال در تمامی زمینه‌ها گسترده است اما حل وفصل آن‌ها امری شدنی است؛ صرفا با جایگزین نمودن مطالبه وهمکاری به جای ایجاد حواشی و مجادلات بی ثمر.

اکنون وقت آن است که تمامی افراد، در هر مقام وجایگاهی واز هر تفکر وسلیقه‌ای، در کنار یکدیگر برای مشکلات شهر آستین ها را بالا بزنند که البته این امر زودتر از این ها باید صورت می‌گرفت.

نتیجه حاشیه سازی در فضای جامعه و فضای رسانه ای، ایجاد کینه ونفرت های نادرست است اما نتجیه مطالبه از بنده به عنوان وکیل مردم در پایتخت و از سایر مسئولین و همچنین انتقال مشکلات و ارائه راهکارها، رفع هرچه سریعتر مشکلات بزرگی از قبیل؛ کم آبی، بیکاری، رکود برخی واحدهای صنعتی و غیره است.

حسب فرمایش فرماندار محترم طبس که فرمودند؛ «باید برخی جاها ما از نماینده بخواهیم…» بنده این آمادگی را داشته و دارم تا خواسته های مردم طبس را به گوش دولت و مجلس رسانده و آن ها را پیگیری کنم که البته روزنه های خوبی از ایجاد فضای مطالبه گری در این شهرستان را شاهد هستم و امیدوارم روز به روز وسیع‌تر گردد.

علی رغم برخی ناهماهنگی ها اما خرسندم که در طول حدود یک سال از نمایندگی، گام های خوبی در زمینه کک و سیمان و کانسرام، مشکلات عشایر، کمبود آب و غیره برداشته ایم هر چند هنوز مشکلات هست اما بخشی از آنها رفع شده و مابقی آنها نیز در آینده و با کمک خود مردم طبس حل خواهد شد.

پیگیری راه اندازی پرورده۴، اورژانس هوایی، MRI، دستگاه سونوگرافی، مرکزتحقیقات زغال سنگ، اصلاح دام و آب های ژرف نیز از موضوعاتی است که با هماهنگی و پیگیری اینجانب با وزارتخانه ها و جدیت استاندار محترم، فرماندار و چند تن از نخبگان طبس محقق شده یا بعضا محقق خواهد شد.

یقینا اگر فرمانداری جوان، نخبه و اجرایی همچون مهندس طلائی مقدم نبود کار ما بسیار سخت و مسلما در بسیاری موارد حل مشکلات، نشدنی بود.

اما از مدیران شهرستان می‌خواهم تا این شخصیت توانمند و موفق را الگوی شیوه مدیریتی خود قرار دهند و از ظرفیت و شخصیت با نفوذ امام جمعه محترم نیز بهره مند شوند، در این صورت و با تعامل تمام دستگاه ها با یکدیگر و تعامل مردم با دستگاه ها، در روند حل مشکلات تسریع خواهد شد.

به امید طبسی شاد وآباد

شاد و پیروز وسربلند باشید.
محمدرضا امیرحسنخانی
نماینده مردم شریف طبس، فردوس و بشرویه و سرایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =