اردوی جهادی گروه «خادمان بی ادعا» در روستای پده‌بید بخش دستگردان/ +تصاویر

گروه جهادی «خادمان بی ادعا» از شهرستان طبس با حضور در روستای محروم پده بید بخش دستگردان طبس طی هفت روز به کارهای عمرانی و فرهنگی در این روستا پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، اردوی جهادی ۳ روزه گروه جهادی خادمان بی ادعا از پایگاه بسیج شهید مطهری فهالنج جهت محرومیت زدایی و کمک به مردم روستای دور افتاده پده‌بید از روستاهای بخش دستگردان از روز شنبه هفته جاری آغاز گردید.

در این اردو که ۶ نفر از اعضای گروه شرکت داشتند پس از عزیمت و استقرار گروه در محل روستا برنامه ریزی لازم انجام گردید و با همکاری اهالی روستا به ویژه جوانان برنامه های فرهنگی، عمرانی و آموزشی در قالب اردوی جهادی برگزار شد.

به پایان رساندن دیوارکشی میدان ورزشی روستا، نظافت و پاکسازی بوستان روستا، توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان، برگزاری نماز جماعت با حضور حجت الاسلام الهی امام جماعت روستای فهالنج، برگزاری مراسم ولادت امام رضا (ع)، توزیع محصولات فرهنگی و ورزشی شامل چفیه و سربند و توپ فوتبال، نظافت و نصب بنرهای مناسبتی در محل مسجد و هیئت روستا، حضور در محل آرامستان روستا و قرائت فاتحه، برگزاری کلاس آموزش بهداشت عمومی برای دانش آموزان، لایروبی استخر ذخیره کشاورزی و مشورت و رایزنی با دهیار و شورای اسلامی روستای پده بید جهت رفع مشکلات موجود از جمله برنامه های اجرا شده در این اردو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =