در اولین روز هفته دولت ۱۲ پروژه بخش کشاورزی طبس به بهره برداری رسید/ +تصاویر

در نخستین روز هفته دولت در شهرستان طبس ۱۲ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش طبس نیوز، طرح انتقال آب با لوله در بخش مرکزی و روستای رحمت آباد با حجم عملیاتی دو هزار و ۳۱۲ متر با اعتبار دولتی یک میلیارد ریال و سهم آورده ۴۲۸ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال به بهره برداری رسید.

طرح آبیاری کم فشار در بخش مرکزی و در همین روستا با اعتبار دولتی دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های بخش کشاورزی بود.

احیا و مرمت قنات در سه بخش شهرستان طبس و در روستاهای خسروآباد، نجات آباد و قاسم آباد چیروک با حجم عملیاتی۳۶۱ متر و اعتبار دولتی ۷۳۵ میلیون ریال و سهم آورده متقاضی به مبلغ ۱۲۸ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

احداث استخر در سطح شهرستان و در روستاهای حومه طبس، کریت و مشاع شهید زمانی با حجم عملیاتی شش هزار و ۴۹۰ متر مکعب و با تسهیلات یارانه دار به مبلغ دو میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال و اعتبار دولتی ۲۲۰ میلیون ریال و سهم متقاضی ۴۷۱ میلیون ریال و در مجموع دو میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال افتتاح شد.

تجهیز و جابجایی چاه در بخش دستگردان با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های جهاد کشاورزی شهرستان طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =