نخستین شورای اداری طبس در دولت دوازدهم تشکیل شد/ کارمندان نمونه ادارات طبس تجلیل شدند

در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان طبس در دولت دوازدهم از کارمندان نمونه ادارات طبس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه شورای اداری شنبه شب در محل سالن هلال احمر طبس با اشاره به آغاز به کار شورای پنجم شهر گفت: شورای اسلامی شهر از اول شهریور کار خود را به طور رسمی شروع کردند و انتخاب مردم موید این مطلب است که چهار سال آینده خدمات آنها دیده خواهد شد و هر چه همزبانی و ارتباط با ادارات بیشتر باشد بهتر است و شهردارانی که انتخاب می‌کنند می‌توانند در چهار سال آینده موثر باشد.

سیدمهدی طلائی مقدم افزود: فرصت خدمت به برکت خون شهدا و نظام بدست آمده و ما در مقابل خون شهدا مسئولیم، باشناختی که من از شورای پنجم دارم با همدلی آینده خوب و درخشانی در سه شهر باشد.

وی بیان کرد: در داخل نظام معاندینی داریم که هیچ جای گفتگویی با آنها نیست ولی منتقدین و همه احزاب در چهارچوب نظام همه فرزندان و سربازان ولایت فقیه هستند و همه داخل نظام هستیم و باید با وفاق و همدلی کمک کنیم.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان طبس بیان کرد: از حاشیه ها پرهیز کنیم، همدلی شکننده است چون برخی منافعشان در اختلاف است اما وقتی همه همسو باشند بیشتر به مشکلات رسیدگی می‌شود، در راستای همدلی هیچ دشمنی نمی‌تواند در نظام رخنه کند مگر اینکه در میان خودمان اختلاف و دو دستگی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سطوح مختلف از جمله راه آهن، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و زغالسنگ و مسائل توسعه ای باید صدایمان برسد.

فرماندار ویژه طبس گفت: انتظار دارم همدیگر را تحمل کنیم ببخشیم و با یکدیگر مهربان باشیم و مطئمن باشیم جامعه ای توسعه و رو به رشد خواهیم داشت.

وی افزود: این اولین جلسه شورای اداری طبس در دولت دوازهم است، هیات دولت با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند که از همه آنها به ویژه آقای امیرحسنخانی تشکر می‌کنم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به کمبود امکانات در برخی مناطق شهرستان طبس گفت: در برخی بازدیدها که انجام شد برخی مناطق به آن درجه از پیشرفت نرسیده و نیاز به گذاشتن وقت بیشتری دارد که نیاز به توزیع عادلانه خدمات و برنامه و دقت دارد و توزیع اعتبارات بر اساس سند توسعه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه در این جلسه گفت: امام علی(ع)، آینه تمام قد از خشوع و خضوع بودند و رویکردی عمیق به مردم داری داشتند امام اول شیعیان با آن درجه از پرهیزکاری غذا را بر پشت می‌کند و برای بچه‌های یتیم و بی سرپرست توزیع می‌کند.

سعید برقی گفت: اگر میخواهیم در دو دنیا سعادتمند باشیم باید کتاب الله و عترت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی گفت: هفته دولت را تبریک می‌گویم به دولتمردان و همه آنهایی که جامه خدمت‌گذاری را بر قامت خود زیبنده کردند خاصه دولتمردان دوبت تدبیر و امید و امروز به نمایندگی از جامعه مدیران طبس و کارمندان نمونه تبریک جانانه و در عین خضوع و خشوع و در کمال صداقت تبریک و خدا قوت و دستمریزاد میگویم به فرماندار ویژه طبس که با این همت شما و تلاش بی شائبه و امید به خدمت صادقانه را در دل تک تک مدیران شهرستان مشتعل ساختید.

برقی با بیان اینکه ۲۰۸ شهید گلگون کفن و ۱۱ شهید گمنام سند افتخار شهرستان طبس است گفت: به که کسانی‌که اسب خدمت را زین کردند در جهت محقق شدن آرمان‌های شهدا خسته نباشید میگویم.

وی با اشاره به روز کارمندگفت:  هر مدیری که تعمل میکند که چه کسی را برتر معرفی کند یکسری مولفه ها را در نظر میگیرد که خیلی از آنها شاید وظیفه ذاتی کارمند باشد مثل نظم در کار که در دستورات دینی نیز وجود دارد لکن ویژگی هایی را یافتند در کارمندان که فراتر از وظیفه قانونی و اداری آنهاست که میتواند روحیه ایثارگری یا تعامل با ارباب رجوع، صداقت، درستی و راستگویی کارمند است.

وی بیان کرد: وقتی مدیری تک تک کارمندان را تصویر میکند آنچه را خیلی به دل میچسبد صداقت است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: جامعه ما متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود گرفتار آسیب های نادرستی است و برخی به صراحت دروغ میگویند و کذب محض را سهوا یا عمدا بیان می‌کنند.

وی افزود: بعضی ازافراد از تریبون سوء استفاده می کنند که آنجاست که خیلی خطرناک است.

برقی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: مقید باشید به رعایت قوانین و بخشنامه و حیطه اختیارات خودتان در کنار آن توصیه برادرانه دارم و اینکه یک بار هم که شده در طول چهار سال آن توصیه که امام علی(ع) به مالک اشتر نوشتند را آویزه گوشتان قرار دهید و آن درسی است برای همه کسانی که مسئولیت قبول می‌کنند و نیت خدمت به مردم دارند.

وی تصریح کرد: اولویت دادن به مناطق مستضعف نشین، رعایت دقیق قوانین، عدم تخطی از قانون با حیله شبه قانونی، آلوده نشدن به اسراف و هدر ندادن بیت المال و در یک کلام رعایت تدبیر و تقوا و پشتکار و بهره از دانش و تجربه این موارد را تاکید میکنم که از مواد توصیه نخست بنده به عزیزان شورای شهر و روستا است.

وی ادامه داد: خودتان را درگیر حاشیه های خطی و جناحی نکنید چون هر چه درگیر شوید فاصله گرفته اید از نیت صادقانه و تلاش بی شائبه و روشی که برای توسعه و رفع مشکلات حوزه جغرافیایی خود برگزیده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دو =