پیشرفت‌های چشمگیر اداره کل راه آهن شرق در ابتدای سال جاری

مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به فعالیت‌های خوب این اداره کل در زمینه بار و مسافر گفت: عملکرد این اداره کل در فروردین ماه سال جاری بر اساس شاخص تن کیلومتر ناخالص به میزان ۳۶۰ میلیون و۶۳۸ هزار و ۹۲۰ تن کیلومتر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰۶ درصدی برخوردار بوده است.

طبس نیوز: مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به فعالیتهای خوب این اداره کل در زمینه بار و مسافر گفت: عملکرد این اداره کل در فروردین ماه سال جاری بر اساس شاخص تن کیلومتر ناخالص به میزان ۳۶۰ میلیون و۶۳۸ هزارو ۹۲۰ تن کیلومترکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰۶ درصدی برخوردار بوده است.

مدیر کل راه آهن شرق خبر داد:پیشرفت‌های چشمگیر اداره کل راه آهن شرق در ابتدای سال جاری نوید بخش آینده ای درخشان در زمینهٔ حمل بار و مسافر است. مدیر کل راه آهن شرق خبر داد:پیشرفت‌های چشمگیر اداره کل راه آهن شرق در ابتدای سال جاری نوید بخش آینده ای درخشان در زمینهٔ حمل بار و مسافر است.
به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق:مهندس محمد پورفخری طی سخنانی در ایستگاه طبس با اشاره به فعالیت‌های خوب این اداره کل در زمینه بار و مسافر گفت:
عملکرد این اداره کل در فروردین ماه سال جاری بر اساس شاخص تن کیلومتر ناخالص به میزان ۳۶۰ میلیون و۶۳۸ هزار و ۹۲۰ تن کیلومتر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰۶ درصدی برخوردار بوده است و تن کیلومتر خالص نیز در این مدت به میزان ۲۰۰ میلیون و۸۱۳ هزار و۳۲۰ تن کیلومتر بوده و از رشد ۹۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۲برخوردار بوده است.وزن خالص حمل شده در فرودین ماه گذشته ۱ میلیون ۳۵ هزار و ۱۵۰ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۹۳ درصدی برخوردار بوده است .
این در حالی است که تناژ سنگ آهن حمل شده از ایستگاه‌های سنگان ، خواف ، رباط پشت بادام و بیشه در را در فروردین گذشته ۱۷۰هزار و۳۵۷ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۰ از رشد ۷۴ درصدی برخوردار بوده است. و در زمینه جابجایی مسافر نیز۱۱۷ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر توسط ۱۸ رام قطار مسافری از شهرهای بندر عباس- شیراز –کرمان – اصفهان – یزد – طبس به مقصد مشهد و بالعکس و قطارهای مسافربری طبس- تهران،خواف تربت حیدریه – تهران، تربت حیدریه – نیشابور –تهران و بالعکس مسافران را در طولخط ۱۰۰۰ کیلومتری این اداره کل جابجا نموده‌اند.مدیر کل راه آهن شرق همچنین گفت :پیشرفت‌های چشمگیر اداره کل راه آهن شرق در ابتدای سال جاری نوید بخش آینده ای درخشان در زمینهٔ حمل بار و مسافر است. چرا که این اداره کل در ابتدای سال جاری با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه های اجرایی از قبیل: ارتقای ایمنی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان به ویژه کارکنان مشاغل حساس و مرتبط با سیر و حرکت قطارها ،شناسایی چشمه های بار جدید ،برگزاری جلسات بازرگانی و بازار یابی در فرمانداری شهرهای مجاور خطوط ریلی راه آهن شرق با حضور صاحبان سرمایه ،معادن ،صنایع و بار و کالا جهت واگذاری بار به راه آهن و ارسال آن به مقاصد مختلف در شبکه سراسری خطوط ریلی کشور ، مشارکت بخش خصوصی در عرصه بومی سازی با همدلی ،همفکری و هماهنگی کارکنان زحمتکش، پر توان تر از گذشته در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام بر می‌داریم و ان شا ا… تا پایان سال جاری ،کارنامه درخشانی نسبت به سال گذشته ارائه خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =