زمین‌های بدون حصار شهر و حریم طبس مشجر می‌شود

واحد بازرسی و اجرائیات شهرداری طبس اعلام کرد: در راستای اعمال ماده صد و ده قانون شهرداری‌ها، زمین‌های بدون حصار شهر و حریم طبس مشجر می‌شود.

طبس نیوز: واحد بازرسی و اجرائیات شهرداری طبس اعلام کرد: در راستای اعمال ماده صد و ده قانون شهرداری‌ها، زمین‌های بدون حصار شهر و حریم طبس مشجر می‌شود.

به گزارش طبس نیوز محمدعلی قادری با بیان این خبر گقت: پیرو اطلاعیه مورخ هجدهم اسفندماه هزار و سیصد و نود و یک شمسی در سایت شهرداری طبس و اعطاء مهلت شصت روزه به مالکین و متصرفین زمین‌های بدون حصار رها شده در شهر و حریم طبس، با عنایت به اینکه بازه زمانی مزبور در تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه سال ۹۲ به پایان می‌رسد و شناسائی زمین‌های هدف نیز صورت پذیرفته، لذا به استناد ماده ۱۱۰ قانون شهرداری و ضمن لحاظ رعایت صرفه و صلاح شهرداری و صیانت از حقوق شهروندی (مجاورین)، از پایان ماه جاری، زمین‌های یاد شده، مشجر می‌شود.

مسئول واحد بازرسی و اجرائیات افزود: مشجر نمودن این املاک در مرحله اول کار قرار داشته و تبدیل این اراضی به زمین ورزشی روباز، گلخانه، محل عرضه گل و گیاه برای مدت معین و … نیز از مواردی است که مطمح نظر شهرداری در آتی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =