اولین نمایشگاه علم رباتیک در طبس گشایش یافت

اولین نمایشگاه علم رباتیک توسط انجمن رباتیک شهرستان طبس در محل کانون فرهنگی تربیتی عفاف این شهرستان گشایش یافت.

طبس نیوز: اولین نمایشگاه علم رباتیک توسط انجمن رباتیک شهرستان طبس در محل کانون فرهنگی تربیتی عفاف این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس آموزش و پرورش طبس در حاشیه بازدید  از این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در آستانه شروع تعطیلات تابستان و تشکیل کلاسهای اوقات فراغت با همت اعضای انجمن رباتیک شهرستان طبس این نمایشگاه برپا شده است.

غلامحسین طاهری عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب دانش آموان و اولیا دانش آموان از نمایشگاه رباتیک بر آن شدیم تا در ایام تعطیلات تابستان کلاس رباتیک را به جمع کلاسهای اوقات فراغت اضافه کنیم.

وی افزود: پارک فناوری؛ مرکز رشد و مرکز فنی حرفه ای شهرستان طبس نیز از تشکیل این کلاس حمایت کرده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشرفت علم فناوری اطلاعات و هوشمند سازی شدن مدارس شهرستان طبس علم رباتیک در طبس به عنوان علمی نو و جدید مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

طاهری ادامه داد:  با رایزنی هایی که با انجمن رباتیک شهرستان انجام شده است نمایشگاهی تشکیل شد تا دانش آموزان مستقیما با علم رباتیک عملی و علمی آشنا شوند.

برخی از دانش آموزان بازدید کننده از این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر حمایت بیشتر مسئولین شهرستان طبس در خصوص بسترسازی مناسب علم رباتیک در طبس  را خواستار شدند.

شایان ذکر است انجمن رباتیک طبس نزدیک به شش ماه است کار خود را در سطح شهرستان طبس آغاز کرده است.

دیدگاهی در “اولین نمایشگاه علم رباتیک در طبس گشایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =