دعوت مسئولین طبس برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مسئولین طبس با صدور پیامی مشترک از ملت همیشه در صحنه و استکبارستیز شهرستان طبس خواستند تا در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یابند.

به گزارش طبس‌نیوز، در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طلائی مقدم ،شورای شهر طبس و بهارستانی با صدور پیامی مشترک از ملت همیشه در صحنه و استکبارستیز شهرستان طبس بویژه دانشجویان و دانش آموزان خواستند تا در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یابند.

متن پیام بدین شرح است:

سیزدهم آبان یادآور سه مناسبت بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) ، شهادت جمعی از دانش آموزان و روزاستکبارستیزی و خلق حماسه جوانان ایرانی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام است.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه درصحنه دارالمؤمنین طبس به دلیل برگزاری مراسم های باشکوه ماههای محرم و صفر از اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان دعوت می نماییم تا در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ و عزیز که مصداق هیهات من الذله سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) می باشد شرکت نموده و بار دیگر با وحدت ، همدل و یکصدا اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای جهانیان به نمایش گذاشته شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس

شورای شهر طبس

شهردار منتخب طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =