خط تولید پودر میکرونیزه طبس افتتاح شد

رئیس هیئت مدیره کارخانه تولید پودر گفت: این خط تولید با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که تولید سالانه کارخانه ۳۶ هزار تن است.

به گزارش طبس نیوز، شرکت تک پودر نوین طبس در شهرک صنعتی با حضور یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک کشور، سرافرازی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، امیرحسنخانی- نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس افتتاح شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: کارخانه در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی طبس به بهره‌برداری رسید.

مرتضی جلالی‌فرد افزود: این خط تولید قادر است، سالانه ۳۶ هزار تن انواع پودرهای میکرونیزه را تولید کند و‌ پیش‌بینی می‌شود در ۲ سال آینده به ۵ برابر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: کارخانه تولید پودر میکرونیزه توسط بخش خصوصی و با تسهیلات بانکی احداث شده است و تولیدات آن به استان‌های جنوبی ایران و کشور عراق صادر خواهد شد و این پودر در صنایع نفت و گاز و تولید شوینده‌ها قابل استفاده می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =