بدهی ۴.۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی قبوض برق شهرداری طبس به شرکت برق!

در دیدار اعضای شورای شهر طبس و رییس شرکت برق شهرستان طبس مقرر شد بدهی ۴۵۱ میلیون تومانی قبوض برق شهرداری تا به امروز، هر چه سریعتر پرداخت گردد تا از قطعی برق جلوگیری گردد.

به گزارش طبس‌نیوز، شب گذشته دیدار صمیمانه‌ای بین اعضای شورای شهر طبس و علی پرست، رییس شرکت برق شهرستان طبس رقم خورد.

در این نشست علی‌پرست شروع به کار منتخبین مردم را تبریک و موفقیت و سربلندی در انجام وظایف را برای ایشان از خداوند خواستار شد.

در این دیدار که مسئولین امور مالی و تاسیسات شهری شهرداری نیز حضور داشتند، پس از گفتگو و تبادل نظر مقرر گردید بدهی ۴۵۱ میلیون تومانی قبوض برق شهرداری تا به امروز، هر چه سریعتر پرداخت گردد تا از قطعی برق جلوگیری گردد.

در ادامه در خصوص گسترش نیروگاه های خورشیدی چه در سطح خانگی و چه در سطح نیروگاه های بزرگ تولید انرژی پاک با توجه به مساعد بودن بستر تولید این انرژی در شهرستان طبس مذاکره گردید و قرار شد شهروندان برای سرمایه گذاری از این فرصت استفاده کنند.

همچنین جهت ایجاد پست برق شهرک صنعتی طبس و بخش دیهوک مقرر شد پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

یکی از نکات پر اهمیت که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت ، بحث روشنایی بلوار شهدای گمنام حد فاصل میدان معلم و دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی امام علی(ع) به جهت امنیت دانشجویان و تردد خودروها با سرعت بالا در بلوار مذکور بود.

همچنین بحث شاخه زنی درختان مزاحم شبکه برق نیز مطرح و شورا بر هماهنگی این امر با شهرداری و نهایت دقت و پرهیز از آسیب اضافی به درختان تاکید نمود.

اعضای شورا از تلاش های مهندس علی‌پرست و شرکت برق جهت توسعه پروژه‌های عمرانی و افزایش اعتبارات تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =