پاساژ طبسیان ۱۱ میلیارد تومان سود خالص خواهد داشت

شهردار سابق طبس با بیان این که طرح جامع تفصیلی طبس موجب درآمدزایی خوبی برای شهرداری شد گفت: پاساژ طبسیان نیز از پروژه هایی است که ۱۱ میلیارد تومان سود خالص خواهد داشت.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی – به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، پیام بخشی طوسی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار طبس گفت: از کارکنان و پرسنل سخت کوش و فعال شهرداری و کارگران که موجبات خرسندی مردم شدند تشکر می‌کنم و اگر کارنامه‌ای به مردم ارائه شد تلاش این عزیزان بوده و من تنها یک عضو هماهنگ‌کننده بودم.

وی افزود: تفاوت دوران شهرداری من با دوره‌های قبل این بود که با پشتیبانی فرماندار شهر قول‌هایی را که داده بودیم پیگیری کردیم.

شهردار سابق طبس با اشاره به نوسازی میدان اصلی شهر گفت: در ابتدا جرأت ورود به این پروژه را نداشتیم اما شروع کردیم و این مهمترین پروژه شهر بود که انجام دادیم.

طوسی از پارک بانوان نیز به عنوان یکی از پروژه های مهم شهر نام برد و افزود: در فاز نخست این پروژه نزدیک به دو میلیارد تومان اعتبار در بر داشت و امیدواریم شهردار جدید هم به این پروژه بپردازد.

وی تصریح کرد: طرح جامع طبس که در انتهای سال ۹۴ تایید شد موجب درآمدزایی خوبی برای شهرداری بود و پاساژ طبسیان نیز از دیگر پروژه هایی بود که ۱۱ میلیارد تومان سود خالص خواهد داشت.

شهردار سابق طبس از ائمه جمعه، فرماندار، اعضای شورا و مسئولین شهر به خاطر کمک‌ها و همکاری‌هایشان در دوران خدمتش تشکر کرد و انتخاب بهارستانی را نیز تبریک گفت.

طوسی از همه مسئولین خواست تا به شهردار جدید طبس کمک کنند و افزود: موفقیت ایشان موفقیت طبس است و همه باهم باید به ایشان در این راه کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =