اجرای پروژه سیستم کنترل و نظارت بر عملکرد سرورها در اداره کل راه آهن شرق

مدیر کل راه آهن شرق از اجرای پروژه سیستم کنترل و نظارت بر عملکرد سرورها و کنترل عوامل محیطی برای اولین بار در اداره کل راه آهن شرق خبر داد.

طبس نیوز: مدیر کل راه آهن شرق از اجرای پروژه سیستم کنترل و نظارت بر عملکرد سرورها و کنترل عوامل محیطی برای اولین بار در اداره کل راه آهن شرق خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد پور فخری در خصوص تجهیز و استاندارد سازی اتاق سرور این اداره کل در ایستگاه طبس گفت: یکی از موضوعات اصلی و مهم هر شبکه، به لحاظ متمرکز نمودن و پشتیبانی از تجهیزات فعال و غیر فعال شبکه ‌اتاق سرور آن است.

وی ادامه داد:  گروه آمار و فن آوری اطلاعات  این اداره کل با نیاز سنجی سیستمی و برنامه ریزی دقیق پیشنهاداتی در خصوص  ارتقای امنیت شبکه اتوماسیون،تجهیز و استاندارد سازی اتاق سرورارائه نمود که پس از بررسی پیشنهاد مذکور با تلاش شبانه روزی اجرایی شد.

پور فخری گفت: مهمترین ویژگی های بکار گرفته شده در اتاق سرور این اداره کل اتوماسیون اداری است و اجرای این پروژه جهت کنترل و نظارت بر عملکرد سرورها و کنترل عوامل محیطی موثر بر آنها طراحی و ساخته شده است .

پور فخری تصریح کرد: نمایش دما و رطوبت و تشخیص دود و گاز محیط و ثبت آن در بانک اطلاعات نرم افزار و اجرای فرامین خاص با توجه به شرایط مختلف، کارکرد سیستم به صورت Online و Offline بدون نیاز به کامپیوتر، تهیه گزارشات و نمودارهای مختلف در نرم افزار اصلی و نرم افزار تحت وب ،‌ قابلیت فعال سازی ادوات برقی جانبی با توجه به شرایط خاص و یا از طریق ارسال پیام کوتاه به سیستم تنها بخشی از امکانات سیستم اتوماسیون اتاق سرور است..

مدیرکل راه آهن شرق تاکید کرد: این طرح برای اولین بار در سطح ادارات استان و نواحی هجده گانه راه آهن کشور بصورت جامع و کامل اجرا و قابلیت الگوبرداری جهت سایر ادارات و نواحی مختلف راه آهن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =