گام اول کبوتران حرم در طبس اجرا شد

گام اول طرح کبوتران حرم در کتاب «می‌خوام وضو بگیرم» شامل آموزش وضو و حرکات نماز برای کودکان به نویسندگی یحیی خادمی زاده با شمارگان سه هزار جلد در طبس به چاپ رسید.

به گزارش طبس‌نیوز، در گام اول طرح کبوتران حرم، کتاب «می‌خوام وضو بگیرم» شامل آموزش وضو و حرکات نماز برای کودکان به نویسندگی یحیی خادمی زاده با شمارگان سه هزار جلد و با حمایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و نمایندگی این دبیرخانه در طبس، به چاپ رسید.

کبوتران حرم عنوان طرحی است که هدف آن جذب، تشویق، تقویت مباحث اعتقادی و آشنایی بیشتر کودکان و والدین با میاحث دینی و اعتقادی و توجه خاص به فریضه نماز است.

در کنار این کتاب سه برگه جهت مربیان و اساتید ، مسئولین و عوامل اجرایی و والدین تهیه شده که از اهداف طرح و نکات آموزشی مرتبط با این کتاب توضیحاتی را ارائه نموده است.

این طرح به همت یحیی خادمی زاده و با همکاری و حمایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و نمایندگی این دبیرخانه در شهرستان طبس، انجام شده است.

خادمی زاده نویسنده این کتاب گفت: این آمادگی را داریم تا برای آموزش این کتاب جهت مربیان مهدها یا حلقه های صالحین و دیگر نهادهای فرهنگی جلسات آموزشی بگذاریم.

این کتاب که بخشی از آن به شعر گفته شده است،در مورد حرکات نماز، دانستنی های وضو، دانستنی های نماز مطالبی را بیان کرده است.

آینه نور و شکوفه های دعا از دیگر عناوین و موضوعات طرح کبوتران حرم است که مراحل انجام آن در دست اقدام است.

گفتنی است:متقاضیان اجرای این طرح می توانند با شماره ۳۲۸۲۰۵۱۳تماس و یا به حجت الاسلام آئین پرست، مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد طبس مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه و بسته آموزشی را به صورت رایگان دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =