۹۰ دانش آموز طبسی راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

۹۰ دانش آموز از طبس ظهر امروز(جمعه) با دو دستگاه اتوبوس با بدرقه خانواده‌ها و جمعی از مسئولان محلی جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، فرمانده سپاه ناحیه طبس در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور به خبرنگار طبس نیوز گفت: در هر اتوبوس یک راوی، دو نیروی فرهنگی و یک روحانی دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود: دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب، اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه بازدید خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه فلسفه اعزام اردوهای راهیان نور ارتباط با شهداست افزود: این سرزمین، سرزمین پاکی است و این یادمان‌ها، مناطق مجاهدت‌های ملت ایران را در خود جای داده است.

فرمانده سپاه ناحیه طبس بیان کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا جوانان تحت تاثیر پاکیزه بودن و معنویت این مناطق قرار گیرند.

وی گفت: هیچ فعالیت فرهنگی را نمی توان در سطح راهیان نور قرار داد حتی این اردوها از مرزهای جغرافیایی کشورمان عبور کرده و زائران مختلفی از قاره‌های آفریقا، آسیا و اروپا را به اینجا کشانده است.

فرحبخش ثانی با بیان این که مقام معظم رهبری چندین مرتبه در این مناطق حضور پیدا کردند افزود: مقام معظم رهبری در سفری که در سال ۷۸ به مناطق عملیاتی داشتند فرمودند من این سرزمین را [شلمچه] یک سرزمین مقدس می دانم اینجا نقطه‌ای است که ملائکه الهی شاهد فداکاری های مخلصانه این شهدای عزیز بودند.

دیدگاهی در “۹۰ دانش آموز طبسی راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نوزده =