طبس جزء گرمترین شهرهای جهان/ لزوم کاهش تعرفه آب و برق در طبس

امام جمعه طبس با بیان اینکه در اول مرداد ماه این شهرستان یکی از گرمترین شهرهای جهان بود، گفت: قرار گرفتن طبس در ردیف شهرهای گرمسیری از سالها قبل پیگیری شده وکاهش تعرفه آب و برق باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

طبس نیوز: امام جمعه طبس با بیان اینکه در اول مرداد ماه این شهرستان یکی از گرمترین شهرهای جهان بود، گفت: قرار گرفتن طبس در ردیف شهرهای گرمسیری از سالها قبل پیگیری شده وکاهش تعرفه آب و برق باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه شهر طبس اظهارکرد: مجوز کاهش هزینه آب و برق در طبس گرفته شده که در مرحله اجرا متوقف شد.

وی گفت: مسئولین باید بصورت جدی کاهش تعرفه های آب و برق را در طبس پیگیری کنند که امید است دولت آینده نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام مهاجریان  به پنجم مرداد سالگرد برگزاری اولین نمازجمعه در انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز در هر جمعه به برکت انقلاب  اسلامی و خون شهدا نزدیک به ۸۰۰ نمازجمعه در شهرها و بخش ها اقامه می شود.

وی افزود: نمازجمعه آن قدر اثر و اهمیت دارد که در طول ۳۴ سال از طول انقلاب دشمن تمام تلاش خود را کرده تا نمازجمعه ها را از شکوه بیندازد.

وی با بیان اینکه دشمنان در این زمینه  تبلیغات و ترور ائمه جمعه را نیز انجام داد، گفت:  اگر این نمازجمعه ها و آگاه سازی مردم نبود توطئه های دشمن نمی گذاشت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پرافتخار پیش رود .

امام جمعه طبس درخصوص لیالی قدر گفت: خداوند فرصتهایی را در اختیار مومنان قرار داده که باید قدر آنها را بیشتر بدانیم و در این شبها با قرآن انس بیشتری گرفت.

حجت الاسلام مهاجریان بیان داشت: توبه، استغفار و دعا در این شبها بسیار تاکید شده است.

خطیب جمعه طبس درخصوص ایام شهادت امیر المومنین  علی (ع) گفت : حضرت علی (ع) بخاطر اجرای عدالت درمحراب عبادت به شهادت رسید و مسئولان باید توجه کنند هرچه از عمر انقلاب می گذرد بر احیای ارزشها و اصول حاکمیت حضرت علی (ع) تاکید شود .

وی ادامه داد: پایبندی کامل به دین خدا و اجرای احکام خدا ، اجرای همه جانبه عدالت، باطل ستیزی و قانون گرایی، مردم داری و مهرورزی با مردم از جمله اصول زندگانی و حکمرانی حضرت علی (ع) است.

سالروز جنگ بدر در۱۷ رمضان سال دوم هجری، سالروز معراج پیامبر در سال ۱۳ بعثت، روز اهدای خون ، روز قدس  و شرکت گسترده مردم در راهپیمایی این روز که به روز اسلام و استکبار سیتزی است از دیگر محورهایی بود که خطیب جمعه طبس در باره آنها سخن گفت.

دیدگاهی در “طبس جزء گرمترین شهرهای جهان/ لزوم کاهش تعرفه آب و برق در طبس

  1. موندم چی بگم
    درس نیس شهری با ابن همه نعمت تعرفه هاش اینطوری باشه
    اقایون و خانم های که مسول هستند که پنچ کتری محل کارشون اینقد سرد هست که خونت بند میاد چون کولرگازی دارن…
    مردم باید فکر خودشون باشن وکاری بکنن به خاطر اینکه ادارها مشکلی ندارن چون پول قبض محل کارشونو از جیب مبارک نمیدن ولی متاستفانه قشر کاسب و.. ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =