مصرف برق در طبس ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت توزیع نیروی برق طبس از افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت ادامه این روند خاموشی‌های نوبتی اعمال خواهد شد.

طبس نیوز: مدیر شرکت توزیع نیروی برق طبس از افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت ادامه این روند خاموشی‌های نوبتی اعمال خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی رخ افروز با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف برق در تابستان امسال گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و تداوم آن مشترکان به استفاده از کولرهای گازی روی آورده که این موجب افزایش ۲۰ درصدی مصرف شده است.

مدیر توزیع برق طبس در این زمینه از تمام مشترکان و شهروندان درخواست کرد در مصرف بهینه برق با این شرکت همکاری کنند در غیر این صورت با توجه به ظرفیت محدود شبکه های توزیع برق مجبور به اعمال خاموشی های نوبتی خواهیم بود.

وی با تشکر از مشارکت هوشمندانه مردم در استفاده بهینه برق در یک سال گذشته، با تاکید بر لزوم تلاش شرکت توزیع نیروی برق طبس در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم و جلب رضایت مشترکان، تصریح کرد: مدیریت مصرف انرژی و همراهی مردم در استفاده صحیح از برق به یقین تامین برقی پایدار و بهره مندی از این نعمت ارزشمند را برای همگان به ارمغان می آورد.

وی همچنین ضمن قدردانی از مشارکت سازمان های اداری در مصرف بهینه برق در سال گذشته و اثربخش بودن این همکاری ها، با تاکید بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر سازمان ها، نهادهای دولتی و مشترکان اداری در استفاده بهینه و مناسب از انرژی برق، از مشترکان خواست: در این ایام از تجهیزات سرمایشی با درجه حرارت معتدل حدود ۲۴ درجه استفاده کنند و هرگونه لوازم اداری غیر ضروری از جمله رایانه و چاپگرها را از مدار برق خارج کنند.

رخ افروز از مشترکان خانگی نیز خواست: در طول روز از باز و بسته کردن زیاد درب یخچال به دلیل افزایش مصرف برق خودداری کرده و تا حد امکان از کولرهای آبی به جای کولرهای گازی استفاده کنند.

مدیر توزع برق طبس همچنین از شهروندان طبسی تقاضا کرد از لامپ های رشته ای با توجه به تولید گرما خودداری و به جای آن از لامپ های کم مصرف استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =