اسکان در طبس کم هزینه است

اسکان در طبس کم هزینه است

در آستانه فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی همچنین آغاز مسافرت ها به شهرهای مسافرپذیر شهرستان طبس از جمله شهرستان های کشور است که همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی میزبان و پذیرای صدها هزار مسافر از نقاط مختلف کشور به این شهرستان است.
مسئول ستاد تسهیلات سفر و مسئول ستاد اسکان مسافرین در طبس به خبرنگار ما گفت: آمارها نشان می دهد که تعداد مسافرینی که در ایام تعطیلات سال نو به این شهرستان می آیند همه ساله نسبت به سال قبل افزایش داشته، به طوری که عید گذشته نسبت به مدت دو سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته و پیش بینی می شود که امسال این آمار چشمگیرتر باشد.
غلامحسین طاهری، وجود بارگاه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، بهار دلنشین، میهمان نوازی و پذیرایی و خونگرمی مردم، سرسبزی شهر کویری طبس. با دو هوای بسیار مطلوب، آرامش حاکم بر شهر، باغ گلشن و بناهای تاریخی سطح شهرستان را از جمله عوامل جذب مسافران و گردشگران در ایام سال خصوصاً نوروز به طبس می داند.
مدیر آموزش و پرورش طبس اعلام کرد: سال گذشته در تعطیلات نوروز سال ۹۰ تعداد ۶۵ آموزشگاه با ۴۳۶ کلاس به اسکان میهمانان اختصاص یافت که امسال این تعداد تا ۵۰۰ کلاس افزایش یافته که علاوه بر آن کلاس ها نسبت به سال گذشته از تجهیزات بیشتری بهره مند شده است.
طبس- خبرنگار کیهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =