روز قدس حرکت تهاجمی برای مقابله با رژیم ننگین صهیونیستی است

امام جمعه عشق آباد گفت: ما با تمام توان و تا آخرین قطره خونمان از مقاومت اسلامی دفاع خواهیم کرد و انشالله محو کامل این اسرائیل غده سرطانی بزودی شاهد خواهیم بود.

علی رجب زاده – به گزارش طبس نیوز، حجت السلام تکمیلی گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است که به ابتکار حضرت امام راحل یک حرکت تهاجمی برای مقابله با ظلم استکبار و جنایات رژیم ننگین صهیونیستی است.

وی ادامه داد: امروز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است که در دهه های گذشته با تبلیغات دروغ خود را قدرت برتر معرفی کردند امروز در مقابل نیروهای مقاومت ناتوان و درمانده شده اند امروز رژیم ننگین صهیونیستی در حد و توانی نیست که ملت و انقلاب اسلامی ایران را تهدید کند و با کوچکترین فرمان مقام معظم رهبری اثری از اسرائیل نخواهد بود.

امام جمعه عشق آباد بیان کرد: ما و همه مسلمانانی که امروز با حالت روزه در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردیم به آمریکا و اسرائیل و برخی از ریزه خوار های آنها مانند رژیم سعودی و البته برخی از ناکثین این انقلاب اعلام میداریم هر چه شما فتنه و تهدید کنید، ما با تمام توان و تا آخرین قطره خونمان از مقاومت اسلامی دفاع خواهیم کرد و انشالله محو کامل این غده سرطانی بزودی شاهد خواهیم بود.

مردم در مقابل دشمنی‌ها و فتنه ها هوشیار باشند

حجت الاسلام تکمیلی اظهار داشت: امروز دشمن بعد از فشار اقتصادی به دنبال ناامید ساختن مردم و وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پیشرفت های هسته ای و موشکی جز افتخارات و ارزش های انقلاب است لذا مرد باید در مقابل شایعات و شبهات هوشیار باشند و البته بهترین راه مقابله در مقابل دشمن روحیه انقلابی است و باید مطالبه گری انقلابی توسط جوانان وجود داشته باشد.

خطیب نماز جمعه عشق آباد گفت: انقلاب ما مخالف با خوی استکبار ، تجمل گرایی و رفاه زدگی مسئولان است، انقلاب اسلامی توجه ویژه به مردم و محرومان و مستضعفان جامعه دارد که هر کجا انحرافی از خط اصیل انقلاب به وجود آمد باید جوانان انقلابی آن را از مسئولین مطالبه کنند.

وی در پایان به برگزاری باشکوه نماز عید فطر تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =