بهره برداری از بیش از ۱۰۰ پروژه در هفته دولت در طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در خطبه های نماز جمعه گفت:بیش از ۱۰۰ پروژه در زمینه های مختلف عمرانی، کشاروزی، فضای سبز در هفته دولت امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

طبس نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در خطبه های نماز جمعه گفت:بیش از ۱۰۰ پروژه در زمینه های مختلف عمرانی، کشاورزی، فضای سبز در هفته دولت امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان طبس،جمعه ۸ شهریور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس پیش از ایراد خطبه های نماز جمعه این هفته گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته دولت امسال را ارائه و تشریح کرد.

طالبیان مقدم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت، شهیدان رجایی و باهنر از افتتاح و بهره برداری بیش از ۱۰۰ پروژه در زمینه های مختلف عمرانی، فضای سبز و کشاورزی در هفته دولت امسال خبر داد.

فرماندار طبس در ادامه از اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان طبس در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: از اولویت‌های اصلی شهرستان در سال جاری تخصیص اعتبارات لازم در بخش‌های راه سازی و تأمین مطمئن آب شرب مردم است.

وی با یادآوری ۱۲ شهریور ماه برابر با آغاز به کار فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، برای اعضای شورای شهر توفیق خدمت رسانی از درگاه احدیت خواستار شد.

قبل از سخنرانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس به مناسبت ۸ شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر مراسمی با عنوان یادمان شهدای دولت جهت گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، معاون فرماندار، جمعی از روحانیون معزز و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پانزده =