شهرستان طبس دارای بالاترین طرح های افتتاحی بخش کشاورزی در هفته دولت در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:شهرستان طبس با ۵۹ پروژه بیشترین طرحهای افتتاحی هفته دولت سال جاری را در بخش کشاورزی به خود اختصاص داد.

طبس نیوز:رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:شهرستان طبس با ۵۹ پروژه بیشترین طرحهای افتتاحی هفته دولت سال جاری را در بخش کشاورزی به خود اختصاص داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا،ˈغلامرضا هادربادیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری افزود: برای اجرای این پروژه ها ۱۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: بیشترین تعداد این پروژه ها به ترتیب در بخش آب و خاک با ۱۴۷ پروژه، امور دام ۱۰۸ پروژه، باغبانی ۴۱ پروژه، شیلات ۲۳ پروژه، منابع طبیعی ۱۵ پروژه و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی یک پروژه بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: با اجرای این پروژه ها برای ۲۸۴ نفر اشتغال مستقیم ایجاد و ۷۷۳۰ خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

هادربادی افزود: شهرستان طبس با ۵۹ پروژه بیشترین طرحهای افتتاحی هفته دولت سال جاری را در بخش کشاورزی به خود اختصاص داد.

وی یادآورشد: در این هفته ۴۵ پروژه در زیرکوه، ۴۲ پروژه در خوسف، ۴۰ پروژه در قاین، ۴۰ طرح در نهبندان، ۳۴ طرح در بیرجند، ۲۴ طرح در بشرویه، ۱۶ طرح در سرایان، ۱۵ طرح در فردوس، ۱۱ طرح در سربیشه و ۹ طرح در درمیان به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =