عقب ماندگی مناطق گردشگری طبس

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عقب ماندگی۷ مطقه نمونه گردشگری شهرستان طبس نسبت به خراسان جنوبی خبر داد و علت آن را نبود زیر ساخت برای این مناطق عنوان کرد.

طبس نیوز:معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عقب ماندگی۷ مطقه نمونه گردشگری شهرستان طبس نسبت به خراسان جنوبی خبر داد و علت آن را نبود زیر ساخت برای این مناطق عنوان کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،شهرستان طبس ۳ منطقه نمونه گردشگری و مصوب هیئت دولت دارد که در زمینه برخورداری از زیرساخت های مورد نیاز عقب تر از ۷ منطقه نمونه گردشگری دیگر استان است چون هیچ زیرساختی قبل از الحاق به خراسان جنوبی در آن ها ایجاد نشده و فقط در زمینه راهسازی به صورت محدود کار شده است که باز هم نیازمند بهسازی و بازسازی است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با این توضیح گفت: خراسان جنوبی با الحاق طبس، ۱۰ منطقه نمونه گردشگری دارد که ۳۰ درصد آن شامل مناطق گردشگری چشمه مرتضی علی، منطقه کوهستانی و ازمیغان در طبس قرار دارد و ۷ منطقه دیگر در شهرستان های مختلف استان واقع است.

مناطق نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین، دره بند بیرجند، بشرویه، درخش آسیابان، مصعبی و کریمو، باغستان و آبگرم و تون فردوس از جمله مناطق نمونه گردشگری استان است که با استفاده از اعتبارات ملی و استانی در آن ها اقدام هایی برای ایجاد زیرساخت ها انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =