نشست صمیمی نمایندگان مردم طبس با استاندار خراسان جنوبی

در جلسه ای در مرکز استان، امام جمعه و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر طبس با خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی دیدار کردند.

طبس نیوز:در جلسه ای در مرکز استان، امام جمعه و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر طبس با خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی دیدار کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس،در جلسه ای با حضور استاندار جدید خراسان جنوبی، امام جمعه و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر طبس در خصوص مسائل مختلف از جمله تعلل در تعهدات توسط شرک گاز استان، توجه ویژه به شهرستان طبس در حوزهای بهداشت و درمان، اشتغال و راهها و نیز تقویت عملی معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان بحث و گفتگو شد.

مهندس خدمتگزار خود را روستازاده ای شهرستانی خواند و تاکید کرد: در هر لحظه از دوران کاری خود را خادم مردم می دانم و سعی کرده ام هرگز از این مسیر خارج نشوم و امیدوارم در سایه رهنمودهای ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس و شوراهای اسلامی و هم استانی های عزیز بتوانم خدمتگزاری شایسته باشم و در آخرین روز کاری خود شرمنده خالق و مخلوق نگردم.

وی شورای اسلامی شهر طبس را به همدلی و وحدت دعوت کرد و گفت: باید به طور منسجم و برنامه ریزی شده طرح های زیربنایی که منشاء خدمت به مردم است را فراهم کنید و در ادامه اگر نیازی به مساعدت استانداری خراسان جنوبی باشد در حد توان اداری استان اهتمام داشته و در پیگیری امور مردم جدیت خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر طبس در ادامه با اعلام سلام مردم شهرستان به استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: شهرستان وسیع طبس باید آنچنان که هست شناخته شود تا آنچنان که باید دیده شود.

علیرضا عبدالرحیمی تصریح کرد: دیانت، اصالت و پاکدستی نیروهای طبسی همواره زبانزد است و مردم خونگرم این منطقه همواره به پایبندی بر اصول انقلاب اسلامی شهره هستند و با وجود ذخایر عظیم معدنی و توانمندی های برجسته شهرستان نباید غبار محرومیت بگیرند.

وی خواستار تقویت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، شناسایی استعدادهای مادی و معنوی منطقه و به کارگیری آن برای توسعه طبس، تسریع در عملیات گازکشی شهری و آغاز پروژه گازرسانی به عشق آباد و دیهوک، توجه خاص به حوزه بهداشت و درمان طبس شد.

گفتنی است این جلسه اولین دیدار رسمی “وجه الله خدمتگزار” بعنوان استاندار خراسان جنوبی در دفتر کارش بود که حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =