کلانی سرپرست اداره راه و شهرسازی طبس شد

مراسم تودیع و معارفه معاون مدیر کل و سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار طبس،امام جمعه طبس، مدیر کل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی برگزار شد.

طبس نیوز:مراسم تودیع و معارفه معاون مدیر کل و سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار طبس،امام جمعه طبس، مدیر کل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ صبح روز یکشنبه ۹۲/۸/۵ مراسم تودیع و معارفه معاون مدیر کل و سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس با حضور “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار طبس،حجه الاسلام “مهاجریان” امام جمعه طبس، “مالکی” مدیر کل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان در محل فرمانداری طبس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی اکبر رحیمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، به ارائه گزارش عملکرد اداره راه و شهرسازی در ۴۰ ماه خدمتش در شهرستان طبس پرداخت.

حجه الاسلام مهاجریان نیز ضمن تبریک اعیاد گذشته از زحمات بی دریغ و چندین ساله علی اکبر رحیمی و تعامل وی با مسئولین ادارات و نهاد امامت جمعه و روحانیت ، تقدیر و تشکر و برای صادق کلانی در سمت سرپرستی اداره راه و شهرسازی طبس آرزوی موفقیت کرد.

مالکی مدیر کل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی با تشکر از معاون استاندار و فرماندار طبس گفت:در حوزه طبس، عشق آباد و دیهوک ۲۸۵۰ کیلومتر راه داریم و پس از الحاق طبس به خراسان جنوبی ،این استان به عنوان سومین استان پهناور کشور شناخته شده است.

وی افزود: دوبانده شدن مسیر طبس به بیرجند در دست مطالعه است و اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

در پایان ضمن تقدیر ازتلاشهای علی اکبر رحیمی ، صادق کلانی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی طبس منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =