جاده ترانزیتی دیهوک- راور دوبانده می شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: جاده ترانزیتی دیهوک- راور یکی از پرحادثه ترین جاده های استان است که تا ماه آینده ۳۷ کیلومتر از این مسیر دوبانده می شو

طبس نیوز:مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: جاده ترانزیتی دیهوک- راور یکی از پرحادثه ترین جاده های استان است که تا ماه آینده ۳۷ کیلومتر از این مسیر دوبانده می شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،سعود مالکی در شورای اداری دیهوک، اظهار کرد: جاده ترانزیتی دیهوک- راور به طول ۲۰۹ کیلومتر یکی از پرترددترین و پر حادثه ترین نقاط استان است.

وی افزود: برای رفع مشکلات باند دوم این مسیر، شش پروژه با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: دیهوک به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا از بندرعباس به کشورهای آسیای میانه و استانهای مرکزی به مرز افغانستان موقعیت ویژه ای دارد.

مالکی تصریح کرد: ۳۸۰ کیلومتر از جاده های اصلی استان در این بخش واقع است و برای رفع نقاط پرحادثه و همچنین دوبانده شدن بیشتر مسیرها اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی افزود: ۳۷ کیلومتر از این مسیر ماه آینده از دیهوک تا سه راهی عرب آباد به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: در مسیرهای دیگر عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی نقاط پرحادثه و بهسازی مسیر در حال اجرا است تا با اتمام این طرح ها حوادث جاده ای نیز کاهش یابد.

در پایان «احمد آخوندی» به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی دیهوک معرفی و از خدمات «صادق کلانی» رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =