ندای مرگ بر آمریکا پرشور تر از گذشته در ایران اسلامی طنین انداز می شود

خطیب جمعه طبس گفت: فریاد مرگ بر آمریکا پرشور تر از گذشته در ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد.

طبس نیوز: خطیب جمعه طبس گفت: فریاد مرگ بر آمریکا پرشور تر از گذشته در ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از مهر،حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهارکرد: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با امریکا و روزی است که باید ندای مرگ بر امریکا محکمتر و پرشور تر از گذشته در ایران طنین انداز شود.

وی گفت: بعضی در صدد هستند تا در شرایط موجود برداشتی متفاوت در ندای مرگ بر آمریکا احساس شود که این افراد در اشتباه بسر می برند.

امام جمعه طبس در همین رابطه تصریح کرد: آمریکا مگر دست از جنایات خود کشیده است، جنایات آمریکا روز به روز بیشتر از گذشته شده است.

وی عنوان کرد: کشتن مسلمانان در مصر، عراق، بحرین و پاکستان و افغانستان  تنها توسط عوامل مزدور آمریکایی انجام میشود و مردم نباید این جنایات را فراموش کنند.

وی گفت: کسانی که آب به دهانشان انداخته اند و نامه می نویسند و حتی در جلسات خصوصی شان می گویند نباید شعار مرگ بر آمریکا داد روز ۱۳ ابان ماه جوابشان را خواهند گرفت.

خطیب جمعه طبس دربخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر در مقابل نارسایی های اخلاقی و اجتماعی باید به جد تذکر داده شود واگر مردم امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند خداوند آنها را به بلا مبتلا می کنند و دشمن را بر آنها مسلط می کند.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: محرم ماهی است که عزاداری ها باید بدور از ناهنجاری ها و معصیت و گناه باشد و نهی از منکر و امر به معروف نباید فراموش شود.

وی عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم هیئات مذهبی در برگزاری مراسمات عزاداری توجه داشته باشند و وحدت، همدلی، نماز اول وقت  را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: واعظان و مداحان در سخنانشان علاوه بر تبیین قیام عاشورا مردم را از مسائل روز کشور آگاه سازند.

سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب در سال ۵۸ به دست منافقین کوردل  از دیگر مباحثی بود که خطیب جمعه طبس از آن سخن گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =