شعار “مرگ بر آمریکا” یک راهبرد اعتقادی است

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار “مرگ بر آمریکا” راهبردی اعتقادی است که ریشه در تاریخ و اعتقادات مردم ایران دارد.

طبس نیوز:نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار “مرگ بر آمریکا” راهبردی اعتقادی است که ریشه در تاریخ و اعتقادات مردم ایران دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،محمدعلی عبداله‌زاده  اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا مبنی بر مبارزه با ظلم و حمایت از مستضعفین در برابر استکبار است.

وی متذکر شد: آمریکا مصداق بارز روحیه و منش استکباری در دنیا است که تاکنون خط مشی و خوی مستکبرانه‌اش هیچ تغییری نکرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار “مرگ بر آمریکا” راهبردی اعتقادی است که ریشه در تاریخ و اعتقادات مردم ایران دارد.

عبداله‌زاده‌ ادامه داد: راه‌اندازی لانه جاسوسی در ایران و کمک به دشمنان ایران برای بروز جنگ و ناآرامی‌های مرزی و همچنین بلوکه‌کردن ثروت مردم ایران با اعمال تحریم‌های گوناگون، همگی دلیلی آشکار بر این گفته‌ها است.

وی  تصریح کرد: در وقایع اخیر نیز شنود مکالمات تلفنی برخی کشورهای اروپایی توسط آمریکا که از هم‌پیمانان این دولت محسوب می‌شوند نشانگر اصرار دولت آمریکا بر ادامه روند سلطه‌گری و دخالت در امور دیگر کشورها است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا امروز نماد بارز سلطه‌گری در دنیا است و از آنجاییکه گفتمان انقلاب اسلامی بر ظلم‌ستیزی استوار شده است با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و هوادارانش همواره موانع و چالش‌هایی را در مسیر رشد و تعالی نظام ایران به وجود آورده‌اند.

عبداله‌زاده با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی اظهار داشت: مردم ایران و به ویژه جوانان و نوجوانان ما در این روز شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر و محکم‌تر از همیشه سر خواهند داد.

وی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید و اضافه کرد: مردم ایران در این روز مانند همیشه نشان خواهند داد که با وجود کارشکنی‌ها و تحریم‌ها همچنان بزرگترین حامی و پشتیبان برای انقلاب اسلامی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =