سازماندهی ۴۵۰ حلقه تربیتی صالحین در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ حلقه تربیتی صالحین در سطح ۷ حوزه مقاومت بسیج شهرستان طبس سازماندهی شده‌اند که کار تربیتی را با محوریت قرآن، مسجد، و ائمه جمعه و جماعت پیگیری می‌کنند.

طبس نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ حلقه تربیتی صالحین در سطح ۷ حوزه مقاومت بسیج شهرستان طبس سازماندهی شده‌اند که کار تربیتی را با محوریت قرآن، مسجد، و ائمه جمعه و جماعت پیگیری می‌کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،مهدی صادق احمدی ضمن گرامیداشت هفته پربرکت بسیج، به ارائه توضیح درباره وضعیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین در شهرستان طبس پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ حلقه تربیتی صالحین در سطح ۷ حوزه مقاومت بسیج و کانون‌های بسیج اقشار شهرستان طبس سازماندهی شده‌اند که کار تربیتی را با محوریت قرآن، مسجد، و ائمه جمعه و جماعت پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح حلقه‌های صالحین در ابتدای راه قرار دارد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به مرور آحاد جامعه در پوشش این طرح قرار می‌گیرند تا از طریق ارتباط چهره به چهره، سطح ایمان، معرفت و بصیرت جامعه افزایش یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موضوع‌های مورد تأکید در حلقه‌های شجره صالحین، احیای دو واجب دینی امر به معروف و نهی از منکر و رواج فرهنگ تذکر لسانی و نقدپذیری در سطح جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان ارتباط معنوی عمیقی با ولایت فقیه دارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بصیرت و معنویت را به این نیروی انقلابی تزریق می‌کنند و بسیجیان با اطاعت‌پذیری و حضور در تمامی صحنه‌ها ضمن اقتدا به بزرگ شهید بسیجی حضرت امام علی(ع)، میراث گرانقدر حضرت امام خمینی(ره) را به‌عنوان امانتی الهی حفظ کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =