وحدت جلوه اقتدار نظام اسلامی است/ میز خدمت برای رضایت مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: در زمان برجام اجماع جهانی بر علیه ایران بود اما نقطه قوت ما وحدتی بود که در داخل شکل گرفت، اقتداری که همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کارآمد و مقتدر جلوه داده است.

به گزارش طبس‌نیوز، سید مهدی طلائی مقدم در جلسه شورای اداری در روز شنبه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم قرار دهید و تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد با مکاتبه، تلفن و تعامل برای مردم رضایتمندی را ایجاد کنید.

وی بیان کرد: مردم شهرستان طبس امروز بیش از همیشه نیاز به آرامش و همراهی دارند، نقد ها نیز در جهت سازندگی می‌تواند کمک کند و شهرستان رو به توسعه و پیشرفت حرکت کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: شرایطی که در آن هستیم و مشکلات اقتصادی و بحران هایی که اغلب از خارج کشور و بخشی در داخل کشور به آن دامن میزنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

وی بیان کرد: دو اتفاق بزرگ انجام شد یکی مذاکراتی که منجر که برجام شد و موفقیت هایی حاصل شد، در شرایطی که در برجام بودیم اجماع جهانی بر علیه ایران شکل گرفته و اغلب کشورها سعی داشتند ایران را در مذاکرات ناکارآمد جلوه دهند.

نماینده عالی دولت در طبس افزود: با درایت مقام معظم رهبری، پیگیری های ریاست محترم جمهور و تیم مذاکره کننده دولت، پیگیری‌ها منتج به برجام شد.

وی بیان کرد: شرایطی که در آن زمان داشتیم با شرایط کنونی که در آن قرار دادیم متفاوت است، در زمان برجام اجماع جهانی بر علیه ایران بود اما نقطه قوت ما وحدتی بود که در داخل شکل گرفت، اقتداری که همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کارآمد و مقتدر جلوه داده است.

طلائی مقدم خاطرنشان کرد: پس از عهدشکنی و بداخلاقی رئیس جمهور آمریکا در مذاکرات و عهدنامه های بین المللی، آن را به کشور منزوی تبدیل کرد و تمام کشورهای اروپایی کار رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

وی گفت: رای دادگاه لاهه نشان دهنده حقانیت مردم، نظام و حکومت جمهوری اسلامی است و امروز اجماع جهانی با ایران است.

وی با اشاره به وحدت داخلی کشور گفت: این همان موضوعی است که در مذاکرات، دوران هشت سال دفاع مقدس و شکل گیری انقلاب اسلامی باعث موفقیت ما شد و این را دشمن می‌داند و تمام هدف آمریکا و هم‌پیمانانش این است که بخواهند وفاق را تبدیل به تفرقه و نارضایتی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع اربعین گفت: مدیران نهایت همکاری را با ستاد اربعین داشته باشند تا امسال نیز مانند سنوات گذشته اربعین به نحو شایسته در شهرستان طبس صورت بگیرد و بتوانیم شرایط را برای حضور مردم در این راهپیمایی فراهم کنیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات گفت: امسال از محل بیست وهفت دهم درصد ارزش افزوده مبلغ دو و نیم میلیارد اعتبار برای اداره ورزش و جوانان گرفته شده است و پروژه های بسیار خوبی در کل شهرستان توزیع شده که باید پیگیری کنید که سریعتر پروژه ها عملیاتی شود.

فرماندار ویژه طبس بیان کرد: دولت و دستگاه های دولتی بابت دیونی که به شهرداری ها دارند از طریق ثبت سامانه دستگاه های اجرایی با هماهنگی شهرداری ها اقدام کنند.

وی افزود: دولت برای این مورد اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان قرار داده است و شهرداری ها باید کمک کنند بدهی‌های خود را ثبت کنند و این مضوع ارتباطی با موضوع اعتبارات شهرستانی و استانی ندارد و دولت از جای دیگری در قالب اوراق آن را تامین میکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره شهدای طبس تاکید کرد: مدیران به همراه کارکنان و خانواده های خود در مراسم حضور داشتنه باشند تا بتوانیم آنچه در شان شهداست را برگزار کنیم.

آموزگار معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه بر استقرار میزخدمت تاکید کرد و گفت: میز خدمت از ضمانت اجرایی بالایی برخوردار است.

وی هدف از این موضوع را ارائه خدمت به موقع، تسهیل انجام فرایند خدمت و کاهش هزینه ها و در نهایت رضایت مردم دانست.

آموزگار بیان کرد: دستگاه های اجرایی از تاریخ یک تیر موظف به ارائه خدمات در میز خدمت شدند.

زجاجی مسئول کمیسیون بانوان طبس در جلسه شورای اداری با تاکید بر خودباوری زنان در جامعه، گفت: مدیران و کارکنان مرد بر کارایی و قابلیت زنان در عرصه های مدیریتی و جایگاه بالای سازمان واقف هستند.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد مدیران مرد مدیریت را کاری مردانه میدانند و این افکار بر وجود زنان موثر واقع شده و باعث شده اکثریت آنها برای حل مسائل خود پاپیش نگذارند.

وی با بیان اینکه باید به صورت ویژه دیده شوند گفت: زنان در دو درصدی اجرایی و ۲۷ درصد از ظرفیت علمی و ۶۰ درصد از ورودی های دانشگاه ها را تشکیل میدهند و وظیفه تربیت یک چهارم جمعیت را به دوش میکشند اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیدند.

وی تاکید کرد: رابطین امور بانوان فرمانداری ویژه مدیر بخش اجرایی بانوان آن اداره هستند و بدون چون و چرا و با تعامل باید در جلسات لازم شرکت کنند.

وی ادامه داد: استدعا دارم جلسات اداری و ضروری ابلاغی از این معاونت را در موعد مقرر به اطلاع آنان برسانید.

همچنین در این جلسه آقایان حیدری به عنوان رییس جدید مرکز فنی و حرفه ای طبس، حسن محمدیان سرپرست جدید منابع طبیعی و آبخیزداری، علی آبانی رییس جدید بانک کشاورزی طبس و مهدی یوسفی به عنوان فرمانده جدید گردان نهم امام حسین(ع) معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =