بهره برداری از ۳ طرح کشاورزی و دامپروری در طبس خراسان جنوبی

مدیرشعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت:۳ طرح کشاورزی ودامپروری بااستفاده ار تسهیلات اعطا شده توسط این بانک به بهره برداری رسید.

طبس نیوز:مدیرشعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت:۳ طرح کشاورزی ودامپروری بااستفاده ار تسهیلات اعطا شده توسط این بانک به بهره برداری رسید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،حسین نجفیاظهار کرد: طرح بهینه سازی مرغداری گوشتی با ظرفیت ۱۰ هزار قطعه در روستای دیهوک نایبند از توابع شهرستان طبس اجرا و زمینه اشتغال پایدار ۲ نفر را فراهم نمود.

وی گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۶۷۶ میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسید که ۶۷۶ میلیون ریال کل هزینه صورت گرفته آن توسط بانک کشاورزی و از محل اعتبارات یارانه دار بهینه سازی سوخت تامین و پرداخت شد.

مدیرشعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی افزود: با استفاده از تسهیلات پرداخت شده، طرح جابه جایی و تجهیز چاه موتور با حفر یک حلقه چاه در مزرعه شیخ آباد از توابع این شهرستان طبس ایجاد شد و زمینه اشتغال ۲ نفر را فراهم شد.

نجفی بیان کرد: این طرح با صرف یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۴۸۷ هزار ریال به مرحله بهره برداری رسید که ۸۴۰ میلیون ریال آن توسط بانک کشاورزی و از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی تامین و پرداخت شده است.

وی گفت:با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، طرح بهسازی واحد گاوداری شیری در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

مدیرشعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: این طرح با ظرفیت ۲۵ راس گاو شیری در مزرعه تشکانان از توابع این شهرستان ایجاد و زمینه اشتغال ۲ نفر را فراهم  نموده است.

نجفی گفت:این طرح با صرف ۸۵۵ میلیون و ۷۸۳ هزار ریال به مرحله بهره برداری رسیده که ۶۰۰ میلیون ریال آن توسط بانک کشاورزی و از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی تامین و پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =