بهره برداری از ۳۹ طرح عمرانی و صنعتی در یزد- ایجاد اشتغال برای ۵۵۰ نفر

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از افتتاح و بهره برداری ۳۹ طرح عمرانی و صنعتی در شهرکهای صنعتی یزد خبر داد.

سیدمسعود عظیمی عصر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ‌ریزی برنامه ‌های دهه فجر شهرک‌ های صنعتی استان یزد اظهار داشت: از این تعداد طرح، ۱۸ پروژه عمرانی است و با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی این پروژه ها را شامل اجرای شبکه توزیع گاز، مخزن زمینی آب، آسفالت معابر و احداث مسجد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد یادآور شد: این پروژه‌ها در شهرستانهای ابرکوه، اردکان، بافق، تفت، خاتم، طبس، مهریز، میبد و یزد به بهره ‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: حدود ۳۶ میلیارد ریال از ۵۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به این طرح ‌ها، صرف ایجاد بیش از ۱۰۳ هزار متر شبکه توزیع گاز در شهرک‌ های صنعتی ابرکوه، اردکان، طبس، مهریز، توسعه یزد و منطقه ویژه اقتصادی و نواحی صنعتی ابرکوه، بهمن، هرات و سریشم شده است.

عظیمی عنوان کرد: برای احداث دو مسجد در شهرکهای صنعتی یزد و جهان‌آباد میبد نیز بالغ بر هشت هزار و ۸۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در مورد افتتاح واحدهای صنعتی در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان یزد اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ‌های صنعتی یزد، منطقه ویژه اقتصادی، اردکان، تفت، جهان‌آباد میبد، مهریز و ناحیه صنعتی مروست به بهره برداری می رسد.

وی سرمایه گذاری انجام شده بر روی این طرح ها را بالغ بر ۴۰۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره‌ برداری از این طرح‌ ها برای ۵۵۶ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

یزد هم اکنون بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال در شهرکها و نواحی صنعتی خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پنج =