جایگاه CNG در طبس افتتاح می‌شود

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طبس از افتتاح یک جایگاه ِCNG تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

طبس نیوز:رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طبس از افتتاح یک جایگاه ِCNG تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،قربانعلی مردانی اظهار داشت: در هشت‌ماهه سال جاری مقدار ۱۰۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۸۰ لیتر فرآورده‌های نفتی مایع در سطح شهرستان طبس توزیع شده است.

وی به میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر در سطح شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: طی مدت ذکر شده مقدار ۲۲ میلیون و ۹۸۸ هزار لیتر بنزین موتور و ۸۱۹ هزار لیتر بنزین سوپر در سطح طبس توزیع شده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان طبس ادامه داد: مقدار توزیع شده بنزین معمولی و سوپر در این شهرستان نسبت به سال گذشته در بنزین موتور ۶. ۵ درصد و در بنزین سوپر ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مردانی تصریح کرد: در این مدت همچنین مقدار ۷ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید و مقدار دو میلیون و ۷۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌کوره در سطح شهرستان طبس توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به میزان مصرف نفت سفید و نفت‌کوره نسبت به سال گذشته، گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته در نفت سفید ۴۵ درصد کاهش و در نفت‌کوره ۱۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان طبس افزود: در سطح شهرستان طبس تعداد هفت باب مرکز عرضه بنزین و نفت‌گاز و تعداد ۵۳ فروشندگی نفت سفید فعال بوده است.

مردانی اضافه کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده امید است یک باب جایگاه CNG تا پایان سال در شهرستان طبس افتتاح شود.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری مقدار ۷ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید بین خانواده‌های شهری و روستایی عشایری که تاکنون گاز‌کشی نشده‌اند توزیع شده است، خاطرنشان کرد: از این مقدار مجموع نفت سفید توزیع شده مقدار ۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۵۰۰ لیتر بین خانواده‌های شهری و مقدار ۴ میلیون و ۲۰۶ هزار لیتر در بین خانواده‌های روستایی عشایری در شهرستان طبس توزیع شده است.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =