مشکلات درمانی طبس مورد توجه مسئولان خراسان جنوبی قرار گیرد

کم توجهی مسئولان درمانی خراسان جنوبی مشکلاتی را برای همشهریان طبسی به وجود آورده است که باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.

طبس نیوز:کم توجهی مسئولان درمانی خراسان جنوبی مشکلاتی را برای همشهریان طبسی به وجود آورده است که باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از مهر،الاهی یکی از شهروندان طبسی با بیان اینکه شهرستان طبس بعد از الحاق به خراسان جنوبی از حیث درمانی وضعیت خوبی ندارد، گفت: بعد از الحاق شهرستان طبس به خراسان جنوبی وضعیت درمانی بد‌تر شده که بهتر نشده است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد یک قطب پزشکی در کشور محسوب می‌شود، افزود: در گذشته این شهرستان از نظر بهداشتی وضعیت بهتری داشته است.

وی از نبود پزشک انتقال خون، نبود سونوگراف زن، نبود نرخ نامه مشخص و در معرض دید عموم در مطب‌های پزشکان و… اظهار نارضایتی کرد و اظهار داشت: متاسفانه علی رغم مشخص بودن تعرفه‌های پزشکی به دلیل در معرض دید نبودن و عدم آگاهی مردم هر پزشکی نرخی خاص داشته و از ۱۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان ویزیت می‌گیرند.

الاهی بیان داشت: متاسفانه مشکلات درمانی در همه شهرستان‌ها از جمله طبس وجود دارد اما پیگیری‌ها نیز بی‌نتیجه مانده و کسی پاسخگوی نیازهای مردم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =