اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به راه‌های بخش دستگردان

فرماندار ویژه طبس گفت: امسال بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به راه‌های بخش دستگردان اختصاص یافته است.

طبس نیوز:فرماندار ویژه طبس گفت: امسال بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به راه‌های بخش دستگردان اختصاص یافته است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،احمد طالبیان‌مقدم در نشست شوراهای اسلامی شهر طبس، اظهار کرد: دغدغه مردم‌‌ همان دغدغه مسئولان شهرستان طبس و خراسان جنوبی است که این مسائل در سایه وحدت، همدلی و برادری قابل حل است.

وی افزود: به جاده پیرحاجات به عشق آباد در مرحله نخست ۵۰۰ میلیون تومان، در سال گذشته ۲۵۰ میلیون تومان و امسال ۴۰۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۸۰ و سایر موارد اختصاص یافته است که این مبالغ علاوه بر اعتبارات راه‌هایی است که در اختیار اداره راه است.

فرماندار طبس با اشاره به نگرانی‌های اخیر مردم بخش دستگردان درباره جاده پیرحاجات – عشق آباد، تصریح کرد: راه پیرحاجات به عشق آباد یک پروژه ملی است و بهسازی ۱۰ کیلومتر آن انجام و سه کیلومتر آن نیز آسفالت شده است.

طالبیان مقدم گفت: دولت نیز مصمم است هر ساله اعتبار ملی و استانی را به این محور مواصلاتی اختصاص دهد تا کار انجام شود و هیچ کس نمی‌تواند مانع آن شود و یا آن را لغو کند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از یک میلیارد ریال اعتبار به راه‌های بخش دستگردان اختصاص یافته است، تصریح کرد: راه‌های پیرحاجات – عشق آباد و طبس – بردسکن از اولویت‌های مسئولان شهرستان است که اعتبارات مورد نیاز آن پیوست بودجه شده و امیدواریم به زودی محقق شود.

فرماندار طبس افزود: همچنین دوبانده شدن راه‌های طبس – ده محمد و طبس – یزد که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، اجرا می‌شود.

طالبیان مقدم اظهار کرد: درباره پروژه گازرسانی به بخش دستگردان توافقات لازم انجام گرفته، طرح تهیه شده و با انجام مناقصه پیمانکار مربوطه مشخص شده است.

وی افزود: با مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی به پروژه گازرسانی بخش دستگردان از استان یزد به استان خراسان جنوبی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =