تفکر بسیجی منشا عزت و اقتدار نظام است

امام جمعه طبس گفت: تفکر بسیجی منشا عزت و اقتدار برای کشور و نظام و انقلاب است و بسیجی هوشیار، بیدار، بصیرو دشمن شناس است و میداند امروز دشمن از چه زاویه ای وارد می شود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی دوشنبه در همایش حماسه حضور که با حضور بسیجیان شهرستان طبس در آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، افزود: بسیج از افتخارات، انقلاب و نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلابی قرار می گیریم که در دنیا سابقه ندارد انقلابی توسط مردم صورت بگیرد و خود مردم در صحنه حاضر باشند و جشن بگیرند.

امام جمعه طبس اظهار کرد: مردم از آرمان های انقلاب پاسداری می کنند و با جوش و خروش این صیانت روز به روز پر رنگ تر می شود.

وی با بیان اینکه فکر بسیجی منشا عزت و اقتدار برای کشور و نظام و انقلاب است، افزود: امروز پس از چهل سال آمریکایی که خود را کدخدای دهکده جهانی میدانست، ذلیل تر می شود و برای ایجاد امنیت در کشورش ناتوان شده است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای مختلف دنیا و به ویژه در منطقه ای که آمریکا آن را به آتش کشیده بود و به دنبال نابودی اهداف انقلاب اسلامی بود، می بینیم که تفکر بسیجی چگونه در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، بحرین و یمن جواب می دهد.

وی با تاکید بر اینکه پاسدار تفکر بسیجی که باعث عزت نظام اسلامی است باشیم، افزود: بسیجی باید مکتبی باشد، جوان بسیجی باید غیور باشد، خواهر بسیجی باید عفیف و پاکدامن باشد، مکتب ما اسلام، قرآن، اهل بیت و پیامبر است و بسیجی باید شاخص و الگو باشد.

امام جمعه طبس گفت: بسیجی هوشیار و بیدار است و بصیرت دارد و دشمن را می شناسد و جهت دشمن را تشخیص می دهد و میداند امروز دشمن از چه زاویه ای وارد می شود.

وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمنان خارجی با ۴ نفر مزدور داخلی همدست و هم پیمان شدند برای ضربه زدن به انقلاب و رهبر و بسیجی به میدان آمد و ۹ دی را آفرید و دشمن را سرجای خود نشاند.

وی تاکید کرد: امروز پس از ۴۰ سال آمریکا و مزدورانش در خارج و داخل برعلیه مملکت و نظام ما برای از بین بردن انقلاب و اسلام توطئه می کنند اما با حضور شما در صحنه، رصد کردن اهداف دشمن و با پیروی از ولی امر مسلمین نقشه هایشان خنثی می شود.

امام جمعه طبس گفت: آنچه امروز باعث عزیز و سربلند شدن کشورمان شده ایمان مردم، اتحاد و وفاق و ولایت مداری است.

وی افزود: اگر زنان و مردان و اقشار اعم از مسئول و غیر مسئول مکتبی بودن، هوشیار و بصیر بودن و ولایت پذیری را در دستور کار خود قرار دهند انقلاب ما شکشت ناپذیر می شود.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: اگر سوریه در آستانه سقوط قرار گرفته بود ۸۰ درصد در اشغال داعشی ها بود با تفکر بسیجی کشورشان راه افتاد و هر روز پیروزی نصیب جبهه مقاومت می شد.

وی ادامه داد: اگر در جنگ ۳۳ روزه لبنان که اسرائیل تا بن دندان مسلح آمد و از زمین و هوا بمباران می کرد و در نتیجه سرجایش نشست و در جنگ ۲۲ روز فلسطین علیه اسرائیل خون آشام و در روزهای گذشته که اسرائیل به مناطق فلسطین نشین حمله کرد و در نهایت خودش پیشنهاد آتش بس داد و پذیرفت، اینها همه به برکت تفکر بسیجی است.

وی گفت: شهدا کار حسینی بودن خود را خوب انجام دادند و امروز کار زینبی و سجادی بودن که تبلیغ پیام شهدا و آرمان امام و انقلاب است بر دوش تک تک ما است که باید ثابت قدم باشیم زیرا عزت و شوکت ما در این راه است.

۱۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سیزده =