همایش روابط عمومی های طبس برگزار شد

همایش روابط عمومی‌های شهرستان طبس و اصحاب رسانه با حضور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار طبس برگزار شد.

طبس نیوز: همایش روابط عمومی‌های شهرستان طبس و اصحاب رسانه با حضور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار طبس برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ همایش مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان طبس و اصحاب رسانه صبح روز سه شنبه ۹۲/۱۰/۳ در محل سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.

احمد طالبیان مقدم ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار گرامی گفت: فعالیت موثر و اثربخش روابط عمومی‌ها در عرصه تنوبر و هدایت افکار عمومی، اصلی مهم در مسیر موفقیت ابن نهاد و توجه بیشتر مدیران و مردم به نقش و جایگاه این مجموعه خواهد شد.

روابط عمومی باید مانند جاده دو طرفه‌ای باشد که هم مردم و هم مجموعه نظام از خدمات و اقدامات آن بهره‌مند شوند، اینجاده دو طرفه را می‌توان با اعتماد سازی بوجود آورد.

روابط عمومی چشم و چراغ یک سیستم است و باید امین و مورد اطمینان مدیران و مردم باشد و صداقت در گفتار و کردار و امانت داری را در راس کار و سرلوحه خود قرار دهد.

وی روز ثبت احوال را نیز به مدعوین و مجموعه ثبت احوال شهرستان تبریک گفت.

در این جلسه تودیع و معارفهٔ مسئول پیشین روابط عمومی فرمانداری طبس و نایب رئیس دوم شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان برگزارشد، و از زحمات و تلاشهای «جواد زیباییان» و «سید عبدالرحیم رحیمی» تقدیر و تجلیل شد.

شایان ذکر است «مریم پوریامنش» به عنوان مسئول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان و «عباس سنچولی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نایب رئیس دوم شورای مذکور منصوب شدند.

در این همایش مقرر شد ادارات و نهاد‌ها پیشنهادات خود در خصوص برگزاری نمایشگاه خدمات نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر را به روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس ارسال نمایند.

برگزاری دوره آموزشی عکاسی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پایان بخش جلسه بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =