خلق حماسه ۹ دی، نتیجه تقوای ملت ایران است

حجت الاسلام حسن محمدیان افزود: این روز بزرگ، مصداق بارز «ان تنصر و الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام مقتدر ولایت فقیه بود.

طبس نیوز: حجت الاسلام حسن محمدیان افزود: این روز بزرگ، مصداق بارز «ان تنصر و الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام مقتدر ولایت فقیه بود.

به گزارش طبس نیوزبه نقل از دانا، مسوول دفتر امام جمعه طبس حماسه عظیم نهم دی ماه را تجلی قدرت خدا و نقطه تاریخ سراسر افتخار نظام سربلند اسلامی خواند و گفت: امت انقلابی ایران با حضور پر شکوه خود در آن حماسه بزرگ با تبری از وطن فروشان بیگانه پرست نشان دادند، با پیروی از ولایت فقیه، توطئه و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهد توانست در ادامه راه امام ارحل (ره) و شهدا خللی وارد کنند.
حجت الاسلام حسن محمدیان افزود: این روز بزرگ، مصداق بارز «ان تنصر و الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام مقتدر ولایت فقیه بود.
این فعال سیاسی، اجتماعی تصریح کرد: خلق حماسه ۹ دی نتیجه تقوا و پرهیزگاری ملت شریف ایران بوده است که با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه فضای غبار‌آلود ایجاد شده از سوی فتنه‌گران و آشوب‌گران را به فضایی روشن و مملو از آگاهی و هوشیاری تبدیل کرد.
عضو جامعه حزب الله طبس با بیان اینکه ملت بزرگ ما با حضور خود در ۹ دی با اقتدار فتنه‌گران را سر جای خود نشا‌ندند، اظهار داشت: حماسه ۹ دی ازیک سو نشان داد که ملت ما ملتی بصیر هوشیار است که پای آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب ایستاده و از سوی دیگز نیز نشان داد با توهین‌کنندگان به عاشورای ابا عبدالله‌الحسین (ع) چگونه برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه جریانی برانداز بود که هیچ ریشه‌ای نداشت، افزود: فتنه‌گران با اقدامات عجیب و غریب خود نشان دادند که تا چه اندازه وابسته به بیگانه و سازمان‌های جاسوسی آن‌ها بوده و دلسوز نظام نیستند.
حجت الاسلام محمدیان از همه همشهریان ولایتمدار طبسی خواست تا امسال نیز در همایش بزرگ بصیرت و تجدید بیعت با ولایت شرکت کنند و خاطرنشان کرد: امسال همایش عظیم و گسترده گرامیداشت نهم دیماه همزمان با برگزاری زیارت حضرت رسول اکرم (ص) در محل مسجد جامع کبیر طبس و راس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۹۲/۱۰/۹ برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهار =