زمین و مسکن طبس در تور دلالان

طبس نیوز: بهتر نیست به جای برگزاری مزایده ، در روند واگذاری زمینهایی که قول آنرا دادید تسریع نمایید. و گردن گردن کشان و دلالان را بشکنید.

به گزارش طبس نیوز، بخش صدای شما در سایت و کانال های شبکه های پیام رسان ما مربوط به مشکلات شماست و مطالب شما بدون ذکر نام شما مخاطبین محترم برای مسئولان مربوطه ارسال می شود و جواب منتشر خواهد شد.
از بین پیام های زیادی که در خصوص زمین و مسکن طبس و موج سواری دلالان برای ما ارسال شده دو مورد آن را منتشر کردیم و منتظر و پیگیر پاسخ هستیم.

صدای شما

موضوع: زمین و مسکن

با سلام..

در پی درج آگهی مزایده چند قطعه زمین از طرف اداره شهرسازی لطفا از مسوؤلین محترم پیگیری بفرمائید که این واگذاری بصورت مزایده چه نفعی برای نیازمند واقعی دارد!

مگر نه اینکه هرکس پول بیشتری بدهد برنده است و این با دلال بازی چه فرقی دارد!..

هرکس بامش بیش برفش بیشتر.. قبلا نیز در مزایده مشابهی که از طرف شهرداری برای قطعات مجتمع توریستی برگزار گردید تمام قطعات به طلبکاران شهرداری بابت تصویه حسابشان واگذار شد!.. چرا قیمت قطعات تعیین نمیکنند تا نیازمندای واقعی ثبت نام کنند و سپس به قید قرعه یا امتیازبندی تعلق بگیرد.

صدای شما

زمین و مسکن

باید به این سیاست احسنت گفت..

از یک سو با سیاست های منفی و با عدم واگذاری زمین و ملک به افراد واجد شرایط و عدم توازن عرضه و تقاضا ، بازار را در این عرصه ملتهب کردید‌.

و از سوی دیگر با واگذاری زمین به عده ای از فرهنگیان و به دنبال آن موج سواری عده ای دلال موجبات ایجاد #بازار_سیاه و صعود چند صد درصدی قیمت ملک در بازار ، شدید.

و اینک با حسن استفاده از این وضعیت ملتهب و صعود قیمت املاک ؛؛؛؛؛؛؛

خود با دلالان زمین و ملک همراه شده….

آگهی مزایده فروش املاک مسکونی برگزار می کنید

آن هم جایی که خود مرکز ایجاد التهاب بازار است…(پروژه امام سجاد ع…)

چند سوال

ابتدا این که آیا میدانید که این کار خود به التهاب بازار می افزاید؟

آیا به این امر اندیشیده اید که زمین های مذکور توسط عده ای دلال خریداری و سپس در بازار سیاه به فروش خواهد رسید و به گرانی بیشتر دامن خواهد زد ؟

بهتر نیست به جای برگزاری مزایده و دامن زدن به گرانی ؛ به شناسایی افراد نیازمندی بپردازید که در این اوضاع متشنج اقتصادی از فرط بی پولی و بی مسکنی در پیش چشم خانواده خود شرمسار هستند

بهتر نیست به جای برگزاری مزایده ، در روند واگذاری زمینهایی که قول آنرا دادید تسریع نمایید. و گردن گردن کشان و دلالان را بشکنید

به راستی آیا طبس به این وسعت جغرافیایی سزاوار این التهاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شانزده =