تعداد ازدواج­‌های ثبت شده در طبس ۱۰ برابر طلاق­‌ها است

رییس اداره ثبت احوال طبس گفت: طی ۹ ماهه امسال نرخ ثبت ازدواج در طبس با ۴۷۳ مورد ۹.۹ درصد و نرخ ثبت طلاق با ۴۸ مورد ۰.۹ درصد است که این آمار ثبت ۱۰ برابری ازدواج نسبت به طلاق را نشان می‌­دهد.

طبس نیوز: رییس اداره ثبت احوال طبس گفت: طی ۹ ماهه امسال نرخ ثبت ازدواج در طبس با ۴۷۳ مورد ۹.۹ درصد و نرخ ثبت طلاق با ۴۸ مورد ۰.۹ درصد است که این آمار ثبت ۱۰ برابری ازدواج نسبت به طلاق را نشان می‌­دهد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین بخشایی نرخ ولادت در این شهر را ۲۴.۴ درصد و نرخ فوت را ۳.۷ درصد بیان کرد و گفت: ثبت ولادت در مهلت قانونی در طبس ۹۹.۸۴ درصد و ثبت وفات در مهلت قانونی در طبس ۹۹.۳۹ درصد است.

وی نام ابوالفضل را با ثبت ۵۲ مورد در ۹ ماهه امسال دارای بیشترین فراوانی دانست و امیر علی و امیر حسین را در رده­‌های بعدی عنوان کرد.

رییس اداره ثبت احوال طبس گفت: مردم این شهر نام فاطمه را بیشتر برای دختران خود می‌­پسندند که ثبت ۵۳ مورد از این نام برای دختر دارای بیشترین فراوانی است و نام­های زهرا و زینب نیز از جمله نام‌­هایی که بعد از فاطمه برای دختران طبس بیشتر از سایر نام­‌ها ثبت شده است.

بخشایی افزود: ولادت در سال جاری ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و وفات نیز ۶ درصد کاهش داشته است.

رییس اداره ثبت احوال طبس نرخ ولادت در طبس را ۲۴.۴ درصد و نرخ فوت را ۳.۷ درصد بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =