بیمارستان دوم طبس با اعتبار هزار میلیارد ریال احداث می شود

طبس نیوز: بیمارستان دوم طبس با هزینه  ۱۰۰۰ میلیارد ریال ساخت و تجهیز می شود، این مبلغ از سوی شرکت زغالسنگ طبس و تامین اعتبارات وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز، جلسه امضا تفاهم نامه احداث بیمارستان دوم طبس با حضور دکتر محمد دهقانی فیروز آبادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند انجام گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این جلسه گفت: بیمارستان دوم طبس با هزینه هزار میلیارد ریال ساخت و تجهیز خواهد شد که این مبلغ با همکاری شرکت زغالسنگ طبس و تامین اعتبارات وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

سید مهدی طلایی افزود: با بررسی مسائل مختلف در زمینه بهداشت درمان و مشاهده تغییری که در این حوزه ایجاد شده می توان گفت در حوزه بهداشت و درمان طبس اتفاقات خوبی افتاده و رویکرد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به طبس قابل تقدیر است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر این که بیشترین آمار تصادفات و بیشترین ارائه خدمات اورژانس هوایی در استان در شهرستان طبس است افزود: توزیع عادلانه خدمات به هرجا باید براساس پتانسیل و نیازش باشد.

وی افزود: طبس از جهت اینکه در محور مواصلاتی چندین استان قرار دارد و از لحاظ گردشگری مورد توجه است نیاز به توجه بیشتری دارد.

طلایی مقدم تاکید کرد: سهمیه ای که امسال به طبس داده شد قابل قبول است و امیدواریم حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برای طبس برکات فراوانی داشته باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس نیز در این جلسه گفت: تفکر ما ارتقا شبکه بهداشت و درمان در شهرستان طبس است.

وحیدرضا گازرانی افزود: همراهی دانشگاه علوم پزشکی با مسئولان بهداشت درمان ما را دلگرم و در مسیر ادامه راه ثابت قدم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =