مردم درگیر مالیات های زیاد نشوند

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: باید همه جوانب قانون را سنجید که فشار افزایش مالیات بر گرده مردم نباشد.

به گزارش طبس نیوز؛ امام جمعه طبس در خطبه های نماز جمعه گفت: بودجه سال ۹۸ توسط ریاست محترم جمهور تقدیم مجلس شد و امیدواریم مجلس در اوایل سال آینده در اختیار دولت برای اجرایی کردن آن قرار دهد.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی افزود: درخواستی از دولتمردان و نمایندگان دارم از جانب این مردم متدین که وضعیت معیشتی نابسامانی دارند و از نجابتشان چیزی نمی گویند اینکه قوانین طوری باشد که فشار بر دوش مردم نباشد.

وی ادامه داد: طوری نباشد مردمی که در پول اجاره بهای مغازه خود ماندند فردا درگیر مالیات های زیاد شوند.

خطیب نماز جمعه طبس با اشاره به ۹ دی ماه رو بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: سال ۸۸ کشور حدود هشت ماه دچار مشکلات و مخاطراتی بود.

وی با بیان اینکه انتخابات منشا قدرت و اقتدار است، افزود: دشمن روی این مقوله دست گذاشت و انتخابات را به چالش تبدیل کرد.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: چند روز پس از انتخابات مقام معظم رهبری برخی از کاندیداها را خواستند و نصیحت کردند اما متاسفانه یا تقوای جمعی، سیاسی و الهی کمتری داشتند یا توسط برخی جریانات و معاندین اغفال شدند و توصیه ها را به گوش.نگرفتند.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: رهبری با مسئولین چهار ستاد انتخاباتی جلسه گذاشتند و از اختیارات خود برای بازشماری ۱۰ درصد از صندوق ها استفاده کردند.

وی ادامه داد: همه راه هایی که انقلاب و نظام میشد با اینها همراهی کند که از درون نظام طرد نشوند و برای اینکه برای مردم نیز اتمام حجت شود را در پیش گرفتند اما دیدند اینها دنبال ضربه زدن به نظامند و در خط دشمن حرکت می کنند.

خطیب نماز جمعه طبس به عوامل فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: از بین رفتن تقوا و غلبه هوای نفس افراد، جاه طلبی و تشنه قدرت بودن، مرزبندی نکردن با دشمن و تمکین نکردن در برابر قانون و رای مردم از دلایل ایجاد این فتنه بود.

وی یادآور شد: مردم با سیل خروشان خود در روز ۹ دی طومار فتنه گران را برچیدند و با شعارهای کوبنده خود آرمان انقلاب و نظام اسلامی را اثبات کردند و دشمنان خارجی را سرجای خود نشاندند که هیچ گاه قدرت مقابله با نظام اسلامی را پیدا نکنند.

امام جمعه طبس به مناسبت های ارتحال آیت الله شاهرودی، سالروز شهادت آیت الله غفاری و تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =