فعالیت ۷۲۰ نجاتگر هلال احمر طبس در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۷۲۰ نجاتگر عضو هلال احمر این شهرستان به حادثه‌دیدگان در حوادث مختلف خدمت‌رسانی کردند.

طبس نیوز: سرپرست جمعیت هلال احمر طبس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۷۲۰ نجاتگر عضو هلال احمر این شهرستان به حادثه‌دیدگان در حوادث مختلف خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین‌علی فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر طبس در سه ماهه سوم امسال ۲۸ حادثه طبیعی و غیرطبیعی را پوشش امدادی داده‌اند.

وی اذعان کرد: از این تعداد حادثه، حوادث جاده‌ای با ۲۶ فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

امدادرسانی امدادگران هلال احمر طبس به ۴۴۷ حادثه‌دیده

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس تصریح کرد: امید آفرینان هلال احمر شهرستان طبس که در دو پایگاه ثابت همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند در این مدت توانسته‌اند به وضعیت ۲۶۷ مصدوم رسیدگی کنند.

فخاری با بیان این‌که تعداد مصدومان رسیدگی شده توسط نیروهای امدادگر هلال احمر طبس ۳۲ نفر برای درمان بیشتر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند، یادآور شد: همچنین ۲۳۵ نفر از این مصدومان که دارای جراحات سطحی بودند سرپایی درمان شده و تعداد ۲۵ نفر از این مصدومان اسکان داده شدند.

وی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۷ حادثه توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده است.

بهره‌مندی ۲۰۲ نفر از خدمات حضوری هلال احمر طبس

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس افزود: از این تعداد ۶۱ نفر در حوادث جاده‌ای، تعداد ۶۹ نفر در سیل و آبگرفتگی، تعداد چهار نفر گم شدن در کویر و ۲۰۲ نفر از خدمات حضوری و ۸۶  نفر از خدمات مناسبتی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

فخاری با بیان این‌که فعالیت‌های امدادی بشردوستانه هلال احمر طبس در این مدت از سوی ۷۲۰ نجاتگر عضو داوطلب این مجموعه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این نجاتگران در قالب ۱۸۰ تیم تخصصی عملیاتی ساماندهی شده و به ارائه خدمات امدادی پرداخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =