۵۱۰ بسیجی در مسابقات قرآنی بسیج در طبس شرکت کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج، مرحله شهرستانی با حضور ۵۱۰ بسیجی در طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در مصاحبه خبرنگار طبس نیوز گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج، مرحله شهرستانی در شهرستان طبس با حضور ۵۱۰ بسیجی خواهر و برادر در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در پنج رشته قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان و حفظ در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید.

فرحبخش خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت شهرستانی برگزار شد، نفرات اول تا سوم هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تاکید کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج، مرحله شهرستانی حدود ۲۸۲ بسیجی برادر و ۲۲۸ بسیجی خواهر با هم به رقابت پرداخته اند.

وی گفت: مسابقات مفاهیم در دو بخش مفاهیم سوره اسراء و طرح قرآنی صراط برگزار شد که این مسابقات در بخش مرکزی(آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ) و دیهوک ، عشق آباد و روستای کریت برگزار شده است.

فرحبخش‌ثانی یادآور شد: ان شاء الله قرار است مرحله استانی این مسابقات به همراه طرح ملی ۱۴۵۲ قرآن در اسفند ماه سال جاری در بیرجند برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =