درآمدزایی ۴ میلیارد تومانی معدن زغال‌سنگ تخت زیتون طبس

کارشناس معادن صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: معدن زغال‌سنگ تخت زیتون طبس سالانه ۴ میلیارد تومان برای این شهرستان درآمدزایی دارد.

طبس نیوز: کارشناس معادن صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: معدن زغال‌سنگ تخت زیتون طبس سالانه ۴ میلیارد تومان برای این شهرستان درآمدزایی دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سید مسیح‌الله مهاجری اظهار داشت: معدن زغال‌سنگ تخت زیتون دو سال است که تجهیز شده است.

وی با بیان این‌که این معدن از گذشته به صورت نیمه‌فعال بوده است، تصریح کرد: با فعالیت این معدن برای ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

تولید ۵۰ هزار تن زغال‌سنگ در معدن تخت زیتون

کارشناس معادن صنعت، معدن و تجارت طبس با بیان این‌که معدن زغال‌‌سنگ تخت نادر در حال تجهیز است، اذعان داشت: این معدن در گذشته راکد بوده است.

مهاجری با بیان این‌که تجهیز معدن یک سال طول می‌کشد، افزود: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این معدن برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد شود.

وی با اشاره به تولید زغال‌سنگ معدن تخت زیتون یادآور شد: این معدن سالانه ۵۰ هزار تن زغال‌سنگ تولید می‌کند.

فاصله ۱۸۰ کیلومتری معادن زغال‌سنگ با مرکز طبس

کارشناس معادن صنعت، معدن و تجارت طبس با بیان این‌که معادن تخت زیتون و نادر در منطقه کویری قرار دارد، ادامه داد: این معادن حدود ۱۸۰ کیلومتر از مرکز طبس فاصله دارند.

مهاجری با بیان این‌که این معادن زیرزمینی هستند، خاطرنشان کرد: معدن زیتون سالانه ۴ میلیارد تومان برای طبس درآمدزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =