پاکدل؛ رئیس جدید اداره گاز طبس شد

در مراسمی در فرمانداری طبس و با حضور معاون مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی «پاکدل» به عنوان رئیس جدید اداره گاز طبس معرفی شد.

طبس نیوز: در مراسمی در فرمانداری طبس و با حضور معاون مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی «پاکدل» به عنوان رئیس جدید اداره گاز طبس معرفی شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ صبح امروز آیین تودیع رئیس پیشین اداره گاز ناحیه طبس و معارفه ریاست جدید این اداره با حضور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و معاون مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در فرمانداری طبس برگزار شد.

معاون مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: شهر طبس قریب به ۱۲ هزار مشترک گاز دارد، کار گازرسانی به شهر طبس تقریبا تمام شده است، انجام مطالعات گازرسانی دیهوک در مراحل نهایی است و امیدواریم سال آینده بتوانیم در صورت وجود اعتبار و با همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان و نماینده مردم در مجلس، کار را شروع کنیم و گازرسانی به عشق آباد نیز بزودی آغاز خواهد شد. با تلاشهای انجام شده روستاهای دشتغران و عنایتیه از نعمت گاز برخوردار شدند و امیدواریم عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای دیگر بزودی آغاز شود.

وی افزود: با توجه به نگاه دولت و مجموعه شرکت گاز استان و مجموعه مدیریت شهرستان‌ها و استان مبنی بر توسعه متوازن در سطح استان، تمامی توجه خود را به سمت شهرستانهایی که کمتر برخوردارند، معطوف کردیم. خوشبختانه شهرهایی مثل بشرویه، فردوس و سرایان از نظر برخورداری روستایی از گاز از نورم کشوری عبور کرده‌اند، در طبس با توجه به اینکه هیچ روستایی از نعمت گاز برخوردار نبودند، توجه ویژه به شهرستان طبس و رساندن آن به نورم کشوری و سطح دیگر شهر‌ها از اولویت کاری ماست.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گسترهٔ فعالیتهایی که به طبس معطوف می‌شود، می‌طلبد که چارت سازمانی اداره گاز طبس تقویت شود.

احمد طالبیان مقدم ضمن تشکر از «دشتی» مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از بدو الحاق طبس به خراسان جنوبی در بحث ادامه گازرسانی به شهر طبس همراهی و پشتیبانی بسیاری از جانب شرکت گاز استان صورت گرفته و با وجود کمبود اعتبار توجه ویژه‌ای به شهرستان طبس شده است.

شایان ذکر است در این جلسه «پاکدل» به عنوان ریاست جدید اداره گاز ناحیه طبس منصوب شد.

طالبیان در پایان از زحمات و تلاشهای «اسماعیل‌زاده» ریاست پیشین اداره گاز ناحیه طبس تقدیر و تشکر کرد و برای پاکدل ریاست جدید این اداره، آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =