حمایت امام جمعه طبس از کمپین آری به گردشگری سالم

امام جمعه طبس گفت: از کمپین جوانان انقلابی که در فضای مجازی تحت عنوان نه به گردشگران حرمت شکن و هنجار شکن و آری به گردشگری سالم تشکر می کنم.

به گزارش طبس نیوز؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه افزود: کسی با گردشگری مخالفتی ندارد، گردشگر در چهارچوب معیارها با آداب و رسوم شما مردم متدین آشنا شود نه اینکه گستاخی کند و شهر و روستای ما را با فضای مسموم خود آلوده کند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب و ماندگاری آن دین و ارزش های آن است، تاکید کرد: امام با ارزش های دینی مردم را به صحنه آورد و مردم نیز برای دیانت به صحنه آمدند.

خطیب نماز جمعه طبس گفت: امروز دشمن میخواهد ما را از اسلام جدا کند و ابتذال فرهنگی بر علیه ارزش های ما ایجاد کند مانند گروه اقلیتی که تحت عنوان گردشگری به تقدسات مذهبی به ویژه در ایامی مانند ایام فاطمیه که دل مردم همه عزادار اهل بیت است، دهن کجی می کنند، این کار دشمن است باید حواسمان به نفوذی ها باشد چرا که ممکن است نفوذ آن در یک خیزش فرهنگی باشد.


وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وظیفه ویژه ای امسال در شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن داریم چرا که با وجود همه شیطنت های استکبار جهانی علیه ملت و نظام، انقلاب به ۴۰ سالگی رسید و مردم با جوش و خروش در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و تمام نقشه های استکبار نقش بر آب خواهد شد.
حجت الاسلام محمدی با تاکید بر حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: از تاثیرات حضور تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و اصول انقلاب است.

وی ادامه داد: حضور در صحنه بازدارنده توطئه های بدخواهان نظام اسلامی است که گاهی چندین ماه در اتاق های فکر خود نقشه میکشند که چطور به ملت ایران ضربه بزنند و فاصله مردم با دولت و نظام را بیشتر کتند اما سیل خروشان ملت باز هم نقشه های آنها را نقش برآب میکند.

امام جمعه طبس گفت: حضور مردم نشانه استقامت ملت علیرغم همه فشارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که مستکبرین بر علیه ما دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مدیون خون ۲۳۰ هزار شهید، جانبازان و آزادگان است،اظهار داشت: حضور مردم در صحنه تجلی مردم سالاری دینی و شعارهای مردم نیز بیشتر دینی و ولایی و در حمایت از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی در دفاع از راه امام و شهداست.

خطیب نماز جمعه طبس بیان کرد: وحدت و همدلی، رهبر آگاه و بصیر و حماقت دشمنان از رموز ماندگاری و تداوم انقلاب است.

وی به مناسبت های شهادت حضرت فاطمه(س)، آغاز عملیات والفجر۸ و روز حفاظت اطلاعات سپاه، شکسته شدن حکومت نظامی در تهران و شهرهای بزرگ ایران توسط امام نیز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =