افتتاح ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در دهه فجر امسال

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: در دهه فجر امسال ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بهره برداری می شود که با افتتاح این پروژها ۱۶۸۰ خانوار از مزایا بهرمند و برای ۱۵۱ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

طبس نیوز: معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: در دهه فجر امسال ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بهره برداری می شود که با افتتاح این پروژها ۱۶۸۰ خانوار از مزایا بهرمند و برای ۱۵۱ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، محمود اسدی در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر امسال ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بهره برداری می شود.

مدیر جهاد کشاورزی طبس گفت: مبلغ ده میلیارد ریال مربوط به تسهیلات بانکی و مابقی مربوط به اعتبارات دولتی است و از مهم ترین پروژه های دهه فجر امسال بهره برداری کارخانه سبزی خشک کنی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال است که می تواند روزانه ۱۵ تن سبزی جذب کند که از جدیدترین فناوری ها در این کارخانه استفاده شده است.

وی گفت: افتتاح ۱۲ مورد استخر تنظیمی و دو منظوره کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال ، احیا و مرمت ۱۴ رشته قنات با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال ، جابجایی و تجهیز یک مورد چاه کشاورزی با اعتبار یک میلیارد ریال ، انتقال آب و ۴ مورد لوله گذاری به طول ۲۶۵۰ متر با اعتبار ۹۳۰ میلیون ریال ، جاده دسترسی به مزارع ۲ مورد به طول ۷ کیلومتر با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال می باشد.

اسدی افزود: با افتتاح و بهره برداری این پروژها ۱۶۸۰ خانوار از مزایا بهرمند و برای ۱۵۱ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =