واحد توزیع خون در پایگاه انتقال خون طبس راه اندازی می شود

فرماندار طبس در دیدار با مسئول پایگاه انتقال خون خراسان جنوبی از تامین اعتبار جهت راه اندازی واحد توزیع خون در پایگاه انتقال خون طبس در بودجه سال۹۳ خبر داد.

طبس نیوز: فرماندار طبس در دیدار با مسئول پایگاه انتقال خون خراسان جنوبی از تامین اعتبار جهت راه اندازی واحد توزیع خون در پایگاه انتقال خون طبس در  بودجه سال۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، محمد رضا عاملی طی دیداری با احمد طالبیان مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: با توجه به اینکه پایگاه انتقال خون در طبس ۱۰ سال است که راه اندازی شده است و فقط در زمینه خون گیری و فرآوری واحدهای خونی فعالیت می‌کند، برآن شدیم که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، واحد (release) یا توزیع خون را نیز در آینده‌ای نزدیک در این پایگاه راه اندازی کنیم.

وی افزود: راه اندازی این بخش نیاز به تجهیزات و امکانات نگهداری خاصی دارد و بودجه خاص خود را می‌طلبد.
طالبیان مقدم گفت: اهدای خون و خدمت به اهداکنندگان خون یک وظیفه انسانی است که باید توجه به اهداکنندگان در راس برنامه‌های انتقال خون باشد و بهترین امکانات را برای اهداکنندگان در جهت تکریم آنان فراهم نمود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس خاطر نشان ساخت: در اعتبارات سال ۹۳ میزان بودجهٔ لازم برای راه اندازی واحد توزیع خون در پایگاه انتقال خون طبس پیش بینی و لحاظ خواهد شد.

شایان ذکر است آسیه حمزوی مسئول پایگاه انتقال خون طبس نیز در این نشست حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =