وجود بیش از ۹۰ معدن فعال و ۶۰۰۰ کارگر در مجموعه شهرستان طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در بازدید از معدن ریخته گری چیروک گفت: در طبس بیش از ۹۰ معدن فعال و ۶۰۰۰ کارگر وجود دارد که شرکت ماسه ریخته گری چیروک نیز قستی از آنست و ماسه ای که در محل این شرکت تولید می شود از نظر مقاومت ارزش بالایی دارد و در خاورمیانه کم نظیر است.

طبس نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در بازدید از معدن ریخته گری چیروک گفت: در طبس بیش از ۹۰ معدن فعال و ۶۰۰۰ کارگر وجود دارد که شرکت ماسه ریخته گری چیروک نیز قستی از آنست و ماسه ای که در محل این شرکت تولید می شود از نظر مقاومت ارزش بالایی دارد و در خاورمیانه کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، احمد طالبیان مقدم در جلسه ای که در محل شرکت ماسه ریختگری چیروک برگزار شد بیان کرد: پتانسیل ها، توانمندیها و ظرفیتهای شهرستان به ویژه در بخش معدن بسیار بالاست و همه به آن واقفند و از این بخش برای پیشرفت شهرستان با فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران و همکاری با آنها استفاده شده است.

وی افزود: بیش از ۹۰ معدن فعال و ۶۰۰۰ کارگر در مجموعه شهرستان وجود دارد که شرکت ماسه ریخته گری چیروک نیز قستی از آنست.

وی در ادامه افزود: ماسه ای که در این شرکت تولید می شود از نظر مقاومت ارزش بالایی دارد و در خاورمیانه کم نظیر است و تمام تلاش ما براینست که انشاءالله بتوانیم در جهت رفع موانع سرمایه گذاری و اشتغال و موارد مشابه گام برداریم.

طالبیان مقدم گفت: سال گذشته به این شرکت تسهیلاتی ارائه شده و امسال نیز به بانک صادرات جهت اخذ تسهیلات معرفی صورت گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس عنوان کرد: امید است با تصمیمات و برنامه ریزیهای جدید دولت، جایگاه تولید که باعث پایداری اقتصاد کشور می شود، به طور ویژه دیده شود.

لازم به ذکر است در این جلسه: بخشدار و امام جمعه دیهوک، اعضای شورای شهر دیهوک و مدیر عامل شرکت ماسه ریخته گری چیروک در محل مجتمع صنعتی-معدنی پارس گستر این روستا حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =